anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot folosi datele mobile deși mi-am reîncărcat cartela cu 5 euro credit

cnuc14
Junior
Bună tuturor.
Astăzi mi-am reîncărcat cartela cu 5 euro credit, direct de pe site.
Am primit mesajele cu opțiunile disponibile, inclusiv acei 10 GB de internet national. Însă nu îi pot folosi când activez datele mobile. Am dat restart la telefon de nu mai știu câte ori. De ce nu pot utiliza Internetul mobil?
Va rog să mă ajutați, întrucât sunt utilizator nou la Orange și nu le știu pe toate.
Mulțumesc.
1 Soluţie acceptată‚

cnuc14
Junior
Multunesc tuturor pentru ajutor. Am rezolvat. A avut loc o eroare la activarea opțiunii și nu putea fi rezolvată decât prin deplasare la un Orange Store.

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

Vio73
#StarMember
Salutare! Intră la setări- conexiuni- rețele mobile și selectează mod automat. Poate ai setat 2g sau 2g/3g. Sper să îți funcționeze, dar vezi și dacă ai semnal bun. Baftă!

delfinas
#StarMember
Ești în țară sau în străinătate?

cnuc14
Junior
La setări e totul în regulă. Am verificat. Și am semnal bun, când activez datele îmi afișează 4G, dar nu Ie pot folosi. Și da, sunt în țară.

RafaHelper
#StarMember
@cnuc14, poți sa ne spui ce model de telefon ai? E prima data când folosești o cartela Orange in acest telefon? Este un telefon nou? Este un model dual-sim? Daca da, mai ai si alta cartela in telefon? Revino cu un răspuns la aceste întrebări pentru a te îndruma mai departe. Merci!

cnuc14
Junior
E un IPhone6. Nu, nu e prima data când folosesc o cartela Orange în acest telefon. Nu, nu e telefon nou. Nu, nu e dual-sim.

RafaHelper
#StarMember
@cnuc14 pentru iPhone încearcă pașii de mai jos: ‏‏‎ ‎ - Verifică dacă există o actualizare pentru configurările operatorului de telefonie Pentru a verifica și a instala manual o actualizare a configurărilor pentru operator: Asigură-te că dispozitivul este conectat la o rețea Wi-Fi sau celulară. Atinge Configurări > General > Despre. Dacă este disponibilă o actualizare, vei putea vedea o opțiune pentru actualizarea configurărilor pentru operator. Pentru a vizualiza versiunea configurărilor pentru operator pe dispozitivul tău, atinge Configurări > General > Despre și apoi Operator. Dacă introduci o nouă cartelă SIM în dispozitivul tău iPhone sau iPad, va trebui să descarci configurările pentru noul operator. ‏‏‎ ‎ - Resetează configurările de rețea. Accesează Configurări > General > Resetați > Resetați configurări rețea. Astfel, se vor reseta inclusiv rețelele Wi-Fi și parolele pentru acestea, configurările de rețele celulare și configurările pentru VPN și APN pe care le-ai folosit înainte. ‏‏‎ ‎ - Actualizează dispozitivul iPhone sau iPad Actualizează dispozitivul iPhone sau iPad la cea mai recentă versiune de iOS. Vezi pasii de aici: https://support.apple.com/ro-ro/HT204204 ‏‏‎ ‎ Sa îmi spui daca funcționează după aceste verificări.

cnuc14
Junior
Am urmat pașii sfătuiți. Am făcut resetările necesare. Am telefonul setat la cea mai noua versiune de IOS. Însă nu m-a ajutat. Tot nu pot folosi datele, chiar de îmi arată 4G activ.

RafaHelper
#StarMember
@cnuc14, îmi pare rau, cu mai mult nu te pot ajuta. Va trebui sa suni la 300 mâine si sa rogi sa verifice situația ta punctual sau sa mergi intr-un magazin Orange. Imi poti spune de unde ai luat aceasta cartela si de cat timp o ai?

cnuc14
Junior
Cartela cu număr o am de acum un lună. Pe 19 iunie am cumparat-o, de la un minimarket. Iar astăzi (ieri) am reîncărcat-o online, de pe site-ul orange.ro, cu cardul personal. Menționez ca minutele și mesajele sunt active, le pot folosi. Doar datele mobile nu. Mulțumesc pentru ajutor.

RafaHelper
#StarMember
Cu drag! Sa ne spui cum ai rezolvat problema.

teacher_
#StarMember
Salut! Poți să scoți cartela și să o pui in alt telefon, sa vezi daca nu e problema de la sim?

FLo1
#StarMember
@cnuc14: Pentru că analiza e diversă și sofisticată, cel mai bine te prezinți la un sediu de Orange Shop, iar acolo unul dintre pricepuții reprezentanți ai rețelei #1 îți va remedia problema. Cel mai simplu, mai sigur și mai bine, atât pentru tine cât și pentru telefon. Iar pe data viitoare vei știi dacă ceva din configurarea telefonului nu este ok. Pe de altă parte, este interesant cum a funcționat la achiziția numărului nou, iar acum la reîncărcare cu opțiune de 5 euro.... nu mai fucnționează. De aceea îți recomand o plimbare până în Orange Shop.

cnuc14
Junior
Multunesc tuturor pentru ajutor. Am rezolvat. A avut loc o eroare la activarea opțiunii și nu putea fi rezolvată decât prin deplasare la un Orange Store.

FLo1
#StarMember
@cnuc14: E bine ca nu a fost ceva dificil si acum ai datele mobile funcționale. Te-a ajutat vreun răspuns oferit? Alege-l ca soluție pentru alți clienți care vor întâmpina o problemă similară cu a ta.