anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu imi merg datele mobile in 4G pe PrePay

Cristina_46
Junior
Buna, de aproape doua saptamani nu-mi merg datele mobile in 4G, doar in 3G, iar cand le dezactivez si activez din nou imi apare tot 3G.
Sim ul are o vechime de 5-6 ani , asta sa fie problema? Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
4G funcționează doar cu o opțiune activă (vezi aici https://www.orange.ro/prepay/) care să-ți permită accesul. Revino după ce faci o reîncărcare și spune-ne care este situația.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

DanielaH
Moderator
Cristina, bun venit în Comunitate! Ai abonament sau PrePay? Ai făcut recent vreo modificare în profilul abonamentului sau opțiunii? Este necesar ca acestea să îți ofere acces 4G. Oferă-ne, te rog, mai multe detalii.

TheSpecialist
Maestru
Și eu experimentez o problema similara. De câteva săptămâni am senzația ca releul cel mai apropiat de casa mea a intrat în pământ. Stau numai pe wifi , inclusiv cu apelurile , altfel am intruperi mari. Am schimbat SIM ul , dar degeaba. Am modificat tot felul de setări în telefon , la indemnul celor de la Relații Clienți dar nu s-a îmbunătățit cu nimic situația.

Cristina_46
Junior
Inseamna ca problema este la cei de la orange , s au unde aveti sim ul

Vio73
#StarMember
Salutare! Ai verificat și cu alt telefon să vezi dacă e tot la fel? Eventual, verifică și dacă alții din imediata vecinătate au aceleași probleme! Dacă au și ei problema respectivă, atunci faceți o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și poate fac ceva. Mă gândesc să nu fie vreo defecțiune la antena care te deservește. Succes!

DanielaH
Moderator
@The Special List, am verificat și nu avem semnalat niciun incident de rețea în zona ta. @Cristina, nu ne-ai spus ce abonament/ opțiune ai.

Cristina_46
Junior
Am o optiune de 5 euro , am verificat si in alte telefoane cu sim ul si tot nu functioneaza , sa fie problema telefonul meu ? Multumesc

DanielaH
Moderator
Cristina, opțiunea este activă, da? Când ai făcut ultima reîncărcare? Poți pune un screenshot de la info credit (ascunzând datele personale)?

Cristina_46
Junior
Nu ,optiunea nu este activa . A expirat in data de 26 , dar am primit de la orange 60GB cadoua asa ca nu am încarcat o de atunci , dar datele nu mi au mers in 4G si cand optiunea era activă

DanielaH
Moderator
4G funcționează doar cu o opțiune activă (vezi aici https://www.orange.ro/prepay/) care să-ți permită accesul. Revino după ce faci o reîncărcare și spune-ne care este situația.

Cristina_46
Junior
Va multumesc pentru informatii, o sa revin curand !

Cristina_46
Junior
Buna , am revenit, mi-am reîncarcat cartela si tot nu functioneaza in 4G

DanielaH
Moderator
Cristina, poți face o probă cu SIM-ul într-un alt telefon și să ne spui dacă situația persistă? Dacă ai posibilitatea, poți face și proba inversă, cu un alt SIM cu 4G în telefonul tău. Să ne dăm seama dacă problema e la telefon sau la SIM.

Cristina_46
Junior
Se pare ca acum merg datele in 4G, problema a fost remediata, va multumesc tuturor pentru sfaturi!

Vio73
#StarMember
Bine că s-a rezolvat până la urmă!