anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Bonus 30gb nu poate fi folosit

CristinaB
Junior
Am primit 30gb bonus in urma incarcarii unui cont prepay cu o opțiune de 6 euro, dar nu pot sa ii folosesc.
Gb inclusi in abonamentul meu au fost consumați, in aplicația my orange apare acest bonus, dar nu pot accesa nicio aplicatie sau pagina de internet
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@CristinaB, resursele de internet au fost consumate înainte de primirea bonusului? Dacă optiunea de cost control a intrat în funcțiune înainte, atunci acesta poate fi motivul pentru care nu poți folosi datele din bonus. În acest caz te putem ajuta noi. Voi reveni către tine în mesaj privat.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Cristina! Bine ai venit în comunitate! Poți atașa, te rog, un printscreen din aplicație, secțiunea Consum? (doar să ștergi, te rog numărul de telefon, dacă apare în poză)

Miha_Z
Campion
Buna, bonusul de 30 Gb este valabil o luna de facturare + prorata. Tu cand ai facut reincarcarea?

Vio73
Campion certificat
Depinde de cât timp a trecut de când ai primit acel bonus. Ai verificat și la 415?

CristinaB
Junior
Nu are legătură cu timpul reincarcarii. Am facut reincarcarea acum 2 zile.

CristinaB
Junior
Am atașat și Screenshot din aplicația myOrange

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Cristina din ce văd în screenshot ai 80GB din care ai consumat deja și mai ai 30GB, deci bonusul primit se consumă. Dacă apelezi 415 nu îți apare la fel și în sms? Dacă activezi netul pe mobil îți apare consum suplimentar sau îți scade din cei 80GB?

CristinaB
Junior
Degeaba pornesc datele mobile, nu pot accesa nimic, si nici nu se cobsuma din cei 30gb ramasi. Am activata o optiune de cost control, nu am cum sa fac cost suplimentar, poate acesta este motivul pentru care nu pot sa folosesc acesti 30gb

DanielaH
Moderator
@CristinaB, resursele de internet au fost consumate înainte de primirea bonusului? Dacă optiunea de cost control a intrat în funcțiune înainte, atunci acesta poate fi motivul pentru care nu poți folosi datele din bonus. În acest caz te putem ajuta noi. Voi reveni către tine în mesaj privat.

DanielaH
Moderator
@CristinaB, funcționează acum internetul? Ai oprit și repornit telefonul?

CristinaB
Junior
Da, funcționează acum, mulțumesc pentru ajutor!