anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme servicii Internet Viseu de Jos, Maramures

Floarea_coman
Începător
Cum sa platesc lunar internetul 12 euro in aceste conditii?
15 Răspunsuri 15

Jay
Campion certificat
Ar trebui să faci o sesizare, poate sunt probleme in zona unde locuiești sau poate se lucrează la ceva..

teacher_
#StarMember
Fa o sesizare la serviciul clienți, și postează aici, niste teste de viteza cu locația exactă.

Miha_Z
#StarMember
Discuta cu ei si spune-le care e problema. Poate se va gasi o solutie.

Jay
Campion certificat
Inteleg ca nu esti in Romania.. in acest caz nu cred ca tine de Orange Romania problema cu internetul, ci de conditiile locale..

teacher_
#StarMember
Daca ești în roaming, poți selecta manual o altă rețea, astfel încât să ai semnal mai bun. Intra în setările telefonului și fa selecție manuala a operatorului.

Floarea_coman
Începător
Viseu de Jos, Maramures

Vio73
#StarMember
În primul rând, te sfătuiesc să iei legătură prin Chat Djingo, My Orange, secțiunea Contact sau apel la 300 cu Serviciul Clienți. Sunt sigur că te vor ajuta și veți găsi împreună cele mai bune soluții! Succes!

Ascary
Campion certificat
Buna @Floarea,asa a fost mereu sau de cand a fost declarata starea de urgenta si lumea a fost nevoita sa stea acasa,astfel scazand considerabil si viteza internetului datorată traficului mare facut de abonati?

Razvan
#StarMember
Este aglomerată rețeaua și nu mai face față B20. În Vișeul de sus, mergea brici rețeaua în toamnă, însă spre Borșa, mai slăbuț cu viteza. La voi trebuie instalat capacitate nouă, prin adăugarea de B3, ca să facă față traficului crescut din ultima perioadă.

Vio73
#StarMember
Da, trebuie suplimentate echipamentele și capacitatea, pentru că în multe zone din țară este așa. Acum, foarte mulți lucrează de acasă sau pur și simplu stau în casă (pe internet), iar antenele numai fac față. De aici și problemele. Anunță-i prin canalele de comunicare amintite mai sus (Chat Djingo, My Orange, secțiunea Contact sau apel la 300) și poate fac ceva pentru suplimentarea capacității, dacă nu e vreo chestie locală. Să ne spui ce ai făcut! Până atunci, dă o resetare la ruter cu un ac sau la telefon. Succes!

FaraUnID
Campion certificat
Este duminica, este periada orelor de varf, este conjuctura actuala pe care cunoaste fiecare. Este si normal sa apara situatii de genul acesta. Desi UE a facut apel la o utilizare rezonabila a resurselor de internet pentru prevenire unor situatii in care apar congestiile in retea, mai sunt nesimtiti printre noi si de pe urma lor suferim toti.

Ascary
Campion certificat
Nu prea cred ca multi si-au adaptat stilul de navigare,trafic,consum acestei perioade diferite. Aceleasi site-uri de filme,rezolutie cat mai mare si daca tot sunt acasa,download de pe torente de jocuri foarte mari,filme in format VR...ce le pasa daca altii nu pot sa deschide macar un facebook ...

dnz
Explorator entuziast
De cand cu criza CoronaVirus si mie imi merge foarte prost. Cu aproximativ 2 Mbps Download si Upload..Incearca si pe 3G+, mie imi merge mai rapid pe 3G+. Anunta-ne cum iti merge si pe 3G.

Trixen_old
Cunoscător
Subscriu la situatie. De vreo doua saptamani internetul prin 4G Orange la mine acasa merge teribil, cu ~0.7-1 Mbps download si ~1.4 Mbps upload. Am avut cateva zile de haos, cand nu mi-a mers internetul fix si cu hotspot Orange nu am reusit nimic. Din fericire am avut cartele cu net cvasi-nelimitat la alti doi furnizori si am putut lucra bine. Frustrant, dar bine :) Ma surprinde insa situatia, de cele mai multe ori a fost invers cam pe oriunde am fost prin tara (in sensul ca pe Orange mi-a mers intotdeauna exceptional in vreme ce toti ceilalti aveau probleme; exceptii am avut doar in cateva puncte izolate din Bucuresti unde alt furnizor a fost mai rapid/prompt). Cu toate astea, am avut ocazia sa cunosc pe cativa din angajatii Orange de-a lungul timpului, am vazut cate ceva din cum lucreaza si am incredere ca ei sunt deja la curent cu ce se intampla. De asemenea, avand prieteni care lucreaza pe infrastructura la toti furnizorii mari de servicii mobile, stiu ca Orange chiar investeste si se implica semnificativ mai mult decat altii - de la monitorizare pana la crestere de capacitate sau interventii pe teren. Bonus: cel putin la Orange Franta, se investeste foarte mult in cercetare si se lucreaza cot la cot cu producatorii de echipamente pentru a dezvolta impreuna solutii si tehnologia ce urmeaza sa fie lansata. Abia astept sa o vad implementata si la noi si nu cred ca mai dureaza mult :) Nota: nu sunt afiliat Orange in vreun fel. Am interactionat insa foarte mult in calitate de client (persoana fizica, business si enterprise, inclusiv contracte si servicii globale), iar multi din colegii si prietenii mei din ultimii 20+ ani au dezvoltat sau dezvolta inca infrastructura furnizorilor de servicii din Romania (si nu numai 🙂 ).