anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu merge internetul mobil si nu stiu de ce?!!!

Euuuu
Începător
Nu merge internetul mobil si nu stiu de ce?!!!
9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Pai nu stiu. Ai credit? Ai optiune? E platit abonamentul? Semnal, setari, totul ok? Ce eroare primesti cand incerci sa accesezi google.com in browser?
Client Orange

Euuuu
Începător
Cred ca am incarcat cu o alta optiune si nu stiu cum sa fac sa o schimb daca se mai poate schimba ca sa am internet.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Pai hai sa vedem. In mod normal, optiunile (de la 5 euro in sus) ar trebui sa aiba si net. Tu cu ce optiune ai incercat? In principiu, daca optiunea nu e cea corespunzatoare, poti sa incerci sa dai un telefon la 300, le explici care e situatia, si ca a fost o greseala pe partea ta, si daca pot sa te ajute cumva. De obicei sunt foarte amabili si te ajuta. Dar...depinde. 🙂 Trebuie vazut care e problema in cazul tau. Dar pana atunci, hai sa vedem daca e ceva cu care putem sa te ajutam in comunitate. 🙂
Client Orange

Euuuu
Începător
Cred ca e alta optiune

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Hmm... as zice ca ai deja o optiune cu minute si net. La 333 ce mesaj primesti? Daca incerci sa accesezi google.com din browser ce eroare iti da?
Client Orange

FLo1
#StarMember
@Euuu: Ar fi interesant de prezentat un screen shot cu partea referitoare la resurse: "opțiunea de 6€ cu beneficii valabilă până la....". Motiv: presimt o incarcare cu credit de 6€ cu 5 săptămâni in urma, din care s-a activat pentru 4 săptămâni opțiunea cu resurse de 6€. Acum creditul e zero, dar nici opțiunea cu beneficii nu e activă (bulina e galbenă, nu e verde). Dacă opțiunea de 6€ activă acum pe cont nu a fost cu resurse ci credit, atunci ghinion: creditul e consumat deja și necesită mai bine o încărcare cu resurse, nu credit.

Miha_Z
#StarMember
Conform imaginii ai reîncărcat cu opțiunea de 6 Euro și ar trebui sa ai 6Gb internet din oferta plus inca 60 Gb bonus. Încearcă să dai un restart la telefon sa vezi daca funcționează.

Trixen_old
Cunoscător
Poate pare elementar, dar verifica sa nu fi oprit accidental datele mobile. De asemenea, daca te conectezi la o retea wi-fi functioneaza?

DanielaH
Moderator
@Euuuu, s-a rezolvat situația? Funcționează Internetul?