la 18-09-2023 01:47 PM
Azi de dimineața am primit un mesaj de la Orange cum ca ma informează faptul ca am consumat resursele net in condițiile in care am abonament nelimitat. Pur și simplu îmi apare semnul de 4G dar nu funcționează nicio aplicație ce necesita internet. Am repornit telefonul de 4 ori am scos cartela dar nimic. Me ționez factura a fost plătită la timp.
la 18-09-2023 04:32 PM
Hmmm... ce anume ți-au spus? Eu nu am făcut altceva decât sa analizez informațiile date de tine. Noi, cei de aici din Comunitate, suntem clienți ca și tine. Deci...nu avem acces la contul tău. Nu putem sa vedem ce abonament ai, cu ce resurse.
Dar...din My Orange, reiese ca ai avea doar 20 GB de net, care acum e consumat. Nu știu cum ar putea cineva din magazin să-ți dea alta informație, având în vedere ca aia e informația din My Orange.
la 18-09-2023 06:20 PM
Dacă ai nelimitat doar ,,20 GB", este explicabil ceea ce spui. Abonamentele cu net nelimitat sunt mai scumpe! Din păcate, cele mai ieftine, au un număr limitat de GB.
la 18-09-2023 03:12 PM
Salutare!
Internetul nelimitat este național, dar în roaming ai ceva limitat, cu siguranță.
Și atenție,să nu fii cumva prin apropierea granițelor, să se conecteze telefonul la o rețea din afara României!
Baftă!
la 20-09-2023 09:44 AM
@Gabriel11, s-a rezolvat/ clarificat situația? Ai sau nu net nelimitat în abonament?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor