anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu-mi merge 4G?

Reme
Începător
Menționez ca nu mi-a mers niciodată pe acest număr. Am alt telefon acum și tot nu merge. Am iPhone, 4G-ul mi-e activat din telefon, nu înțeleg de ce nu merge. Oare pentru ca mi-e veche cartela ? O am cred ca de 10 ani. Heeeeeelp!
7 Răspunsuri 7

teacher_
#StarMember
Este posibil sa fie din cauza sim-ului. Încearcă totuși să îți dezactivezi și apoi să activezi iar serviciul 4G din setările telefonului. Ai detalii și aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-beneficia-de-tehnologia-4g4g-184

dnz
Explorator entuziast
Ți-ai pus setările automate de interent? Daca nu intra in următorul link: https://www.orange.ro/setari-telefoane/#/

Reme
Începător
Am încercat...

teacher_
#StarMember
Ok, atunci ai nevoie de o cartela 4G, mai ales.daca spui că ai acea cartela de mult timp. Mergi la cel mai apropiat Orange Shop, o vei schimba gratuit.

Vio73
#StarMember
Telefonul este luat din România sau din altă parte? Este posibil să nu vadă anumite benzi (frecvențe) prin care emite 4g-ul la noi. Am mai văzut și anumite telefoane cumpărate din magazinele de la noi, care în anumite locații nu prind 4g, tot din același motiv. Poate fi și de la cartelă, dacă e veche. Poți verifica și cu alt sim de Orange? Dacă funcționează, e clar că trebuie să schimbi cartela, iar dacă nu, e prima variantă. Succes!

FaraUnID
Campion certificat
Pentru acces la tehnologia 4G ai nevoie cumulativ de: - telefon 4G cu setarile de internet efectuate - SIM compatibil 4G cu profilul de date 4G activ - sa te afli in aria de acoperire 4G Daca SIM-ul respectiv nu-ti ofera acces 4G pe nici unul din telefoanele tale care - conform spuselor tale - sunt compatibile 4G, cel mai probabil de acolo vine problema. Trebuie sa mergi intr-un Shop Orange si sa soliciti inlocuirea acestuia cu un SIM 4G. Eventual arunca un ochi prin setarile telefonului, la profilul de date sa nu fie activat doar 3G, dar din moment ce spui ca nu ai avut 4G deloc pe acel numar, tind sa cred ca problema tine de SIM si trebuie inlocuit.

DanielaH
Moderator
@Reme, care mai este situația cu SIM-ul tău? Ai reușit să-l schimbi? Te așteptăm cu mai multe detalii.