anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cronos la abonamentul Orange Dacia Duster SL Orange

Wario
Junior
Salutare!
Am cumpărat o Dacia Duster SL Orange și am primit și pachetul Orange aferent versiunii de echipare.
Întrebarea mea e următoarea: cum pot vedea câți GB am consumat și/sau de unde știu când mi se termină luna cu resursele ei alocate și când începe cealaltă? În afară că setez în router limita de GB.
Vă mulțumesc anticipat pentru ajutor 🙂
1 Soluţie acceptată‚

TheSpecialist
Maestru
Iată ce am aflat eu: 1) Numarul asociat cu tableta si cu modemul este asociat cu un cont corporate 2) Datele mobile ti se reseteaza pe data de 1 a fiecarei luni 3) In cazul in care depasesti acesti 40Gb nu ai niciun cost suplimentar, doar iti scade drastic viteza de net la câțiva kb/s. 4) La finalul celor 2 ani ramai cu tableta și modemul, poți opta sa continui sa beneficiezi de oferta sau nu 5) Resursele se consuma la comun - atat tableta cat si modemul vor consuma din cei 40 GB 6) Resursele se pot consuma doar national si SEE Sper sa îți fie de folos informațiile. Sursa este Orange, conform unui "coleg" cu Duster care a sunat.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

TheSpecialist
Maestru
Iată ce am aflat eu: 1) Numarul asociat cu tableta si cu modemul este asociat cu un cont corporate 2) Datele mobile ti se reseteaza pe data de 1 a fiecarei luni 3) In cazul in care depasesti acesti 40Gb nu ai niciun cost suplimentar, doar iti scade drastic viteza de net la câțiva kb/s. 4) La finalul celor 2 ani ramai cu tableta și modemul, poți opta sa continui sa beneficiezi de oferta sau nu 5) Resursele se consuma la comun - atat tableta cat si modemul vor consuma din cei 40 GB 6) Resursele se pot consuma doar national si SEE Sper sa îți fie de folos informațiile. Sursa este Orange, conform unui "coleg" cu Duster care a sunat.

Vio73
#StarMember
Poate fi și așa cum spune colegul The Special List, dar trebuie să afli detaliile de la ei.

Wario
Junior
Am revenit 🙂 tableta are un submeniu Orange, care conține, printre altele, și Info Consum; acesta sună la numărul 333, dar fără rezultat. La *100# am numai Tarife Roaming și PUK și blocare. Deci cam la orice aș sună, nu primesc niciodată mesaj. Se pare că toate căile de acces sunt blocate până la expirarea celor doi ani de gratuitate. E un mix de abonament și PrePay. OK. Mulțumesc frumos pentru ajutor și pentru timpul acordat 🙂 sunteți foarte amabili! O să mai trec și pe la Orange și îi voi întreba, sper să aflu mai multe. Apoi o să postez aici, să afle și alții. Cu stimă.

DanielaH
Moderator
@Wario, mulțumim pentru postare și comentarii! Scopul acestei comunități este ca membrii să se ajute între ei adăugând întrebări, răspunsuri, sfaturi utile și experiențe personale, așa că te mai așteptăm 🙂