anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am o problemă cu bonusul de internet

Raluca234
Începător

Buna ziua, de aproximativ 2 luni mi s a incarcat abonamentul cu 15 GB net, in loc de 45 GB, iar abonamentul este platit la timp, nu inteleg de ce. Din data de 1 decembrie pana in prezent eu mai am 1 GB, nu mi se pare in regula. 

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

La o prima vedere, as zice ca probabil ai avut un bonus de 30 GB pe care nu-l mai primesti, pentru un motiv anume. Fie a fost promotional, doar o anumite perioada, fie…e intr-adevar o problema.

Ce iti recomand?

Verifica contractul, ca sa vezi daca nu e vreo mentiune undeva cum ca acea resursa ar avea o promotie atasata, cu perioada determinata.

In caz ca nu se aplica, ia legatura cu un consultant prin mijloacele puse la dispozitie aici, si vezi daca reusesti sa afli ce s-a intamplat, si cu ocazia asta, sa si remediezi situatia, daca e cazul.

Noi, cei de aici din Comunitate din pacate nu te putem ajuta, decat cu un sfat, o idee, si cam atat, intrucat suntem, in mare parte, clienti ca si tine. 🙂

Te asteptam cu vesti bune, in caz ca reusesti sa afli de unde e problema, si poate sa o si rezolvi.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salutare!

Te rog ofera-ne mai multe detalii privind provenienta celor 45GB. Acel 1GB prespun ca este bonusul de vechime (ai deja minim 2 ani in retea). Totusi, verifica in contractul de acum 2 ani ce scrie in contract, desi nu retin sa fi fost vreo campanie de triplare de resurse, ci doar dublare, poate ai avut ceva pe perioada minima contractuala (doar pe 24 luni).

Vio73
#StarMember

Bună, Raluca!

Trebuie să intri de pe un laptop /desktop în My Orange- setări- documente-documentele mele și descarci de acolo ultima anexă la contract. Este posibil să fi avut o perioadă limitată un bonus mai mare, pe care nu îl mai ai de la o anumită dată sau ceva de genul. Acolo vezi oricum ceea ce te interesează.

Poți să le scrii din secțiunea contact, dacă nu te descurci sau nu înțelegi ceva: https://www.orange.ro/contact/

Pot dispărea anumite bonusuri la un anumit interval, iar dacă este o greșeală, trebuie oricum sesizată.

Baftă multă!

Anonim
Neaplicabil

Îți recomand prepay, ai net din belșug. 

O fi din belsug, dar poate are alte beneficii specifice abonamentelor care ii sunt mai utile.

DanielaH
Moderator

Raluca, ai verificat contractul? S-a rezolvat/ clarificat situația cu resursele de Internet?

Blue12
Senior

Probabil ai avut acel bonus doar pentru o perioada anume de timp, iar acum ca acea perioada s-a incheiat, nu-l mai ai. Trebuie citit contractul, daca il mai gasesti, fiindca acolo scrie despre ce este vorba, sau poti intreba si pe Chatbot Djingo la adresa www.orange.ro/contact sau prin apel la 300