anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am activa o oferta cu roaming și nu mai merg datele mobile

Alina_14
Junior
Bună ziua, am activa o oferta cu roaming și nu mai merg datele mobile. Ce e de făcut?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@Alina, da, acesta poate fi unul dintre motive. Cum spuneam, conform Politicii de utilizare rezonabilă a serviciilor de roaming SEE, trebuie ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni (123 zile) să fie efectuat majoritar in România.

Vizualizare soluţie în postul original

24 Răspunsuri 24

Jay
Campion certificat
Da-i un restant la telefon, să nu fie de acolo problemă..

teacher_
Specialist certificat
Ești pe prepay sau pe abonament? Daca ești pe prepay, vezi sa nu îți fi expirat opțiunea.

Miha_Z
Campion
Buna. Incearca sa dai un restart la mobil.

Ascary
Campion certificat
Asa zic si eu,un restart ar rezolva problema.

Vio73
Campion certificat
Dă-i o dezactivare și o reactivare date plus restart!

Ascary
Campion certificat
Daca nu merge incearca si sa scoti si sa bagi inapoi SIM-ul

Alina_14
Junior
Am dat și restart.. Oferta încă e valabila pana în 2 aprilie.. Dar nu mai merg datele mobile... Nu știu ce sa ii mai fac sa meargă...

Ascary
Campion certificat
Scoate SIM-ul

Jay
Campion certificat
Este posibil să le fi dezactivat fără să vrei, din telefon?!..

teacher_
Specialist certificat
Nu de oferta la internet mă refeream, ci sa nu îți fi expirat opțiunea pe care o ai. Chiar daca oferta e valabilă o perioada, trebuie sa ai și o opțiune de minim 5 Euro activa. Nu ți-a expirat acea opțiune cumva? Să înțeleg că ești în roaming acum? De cat timp ești plecata?

Alina_14
Junior
Sunt plecata de 3 saptamani din tara.. Pana acum 2 săptămâni a funcționat... Mai am încă și oferta valabila cea de 12 euro.

Jay
Campion certificat
În contul tau My Orange te-ai uitat? E posibil să ți se fi terminat internetul valabil in afara țării?.. Dacă e așa va trebui să reincarci..

teacher_
Specialist certificat
Ok, atunci verifica daca roamingul îți e activ, și merg datele mobile în roaming, din setările telefonului, sa nu se fi modificat acolo ceva. Daca totul e ok, suna la *100*6# (nu știu dacă merge din roaming) sa ți se trimită setările pentru roaming încă odată.

Alina_14
Junior
Va mulțumesc frumos tuturor.. Sper sa rezolv problema.