anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Bonus internet felicitare nealocat

Larisa_Elena
Junior
Am primit o felicitare pentru internet bonus de la un număr PrePay, dar nu îmi apar cei 10 GB primiți la Cronos în aplicația My Orange. Țin sa mentionez ca mi-a fost trimis mesaj cum ca am primit o felicitare și 10 GB Bonus.
Îmi puteți spune de ce?
12 Răspunsuri 12

Jay
Campion certificat
Bună! Tu ce fel de plan tarifar ai? Abonament persoană fizică sau prepay cu opțiune activa? Ai citit toate informațiile? Am atasat o captură.. Ai verificat toate resursele? Eu am vreo 6 resurse de net cred..

teacher_
Specialist certificat
Salut! Este posibil sa fie un ușor decalaj, o mica întârziere până să îți apară în My Orange. S-ar putea sa nici nu îți apară separat, ci sa se adauge la alte bonificații pe care le ai.

Larisa_Elena
Junior
Eu am abonament Orange Me Start 8, și după cum scrie in captura pe care ați atașat-o și eu dar și cel cu număr de Prepay care mi-a trimis felicitarea primim 10 GB. Eu am primit mesaj cum ca am primit 10 GB, însă în Cronos nu îmi apare...

Vio73
Campion certificat
Se actualizează mai greu la Cronos, dar dacă ai primit sms cu cei 10 GB, cu siguranță vor apărea și acolo.

mihai_13
Senior certificat
Jay imi place "cost controlul" tau : dupa ce iti scrie bonusurile de net de aprope 120gb (la data de azi) apare si "net national nelimitat" 🙂 probabil ai abonament cu net nelimitat sau a fost ziua ta de nastere luna asta (La multi ani ! ) 🙂

Jay
Campion certificat
Mihai_13, nu am abonament cu net nelimitat.. Mulțumesc ☺

DanielaH
Moderator
@Larisa Elena, e totul în regulă? Ai primit bonusul de 10GB?

Larisa_Elena
Junior
Nici acum nu am primit bonusul de 10 GB. Nu înțeleg de ce. După cum se vede in captura de ecran, din 19 Februarie tot aștept, dar nimic.

DanielaH
Moderator
@Larisa Elena, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Așteptăm răspunsul tău (prin reply la acel e-mail) pentru a putea verifica punctual situația ta. Mulțumim.

Salut! Larisa, poti sa mai faci o verificare cu persoana care ti-a trimis felicitarea si sa il/ o rogi sa verifice statusul in MyOrange, chiar in contul din care ti-a trimis tie felicitarea. Daca status-ul actiunii apare cu “eroare”, la “Setari cont” / “Setari generale”/ “Istoric actiuni”, poate sa refaca pasii prin care iti va transmite o noua felicitare. Daca dupa reluarea lor, actiunea nu se va inregistra cu "succes", iar bonusul nu ti se va aloca, adresam rugamintea utilizatorului PrePay sa ne contacteze, folosind sectiunea “Contact” / “Asistenta”, din contul sau online. Colegii nostri vor verifica situatia punctual si vor reveni cu un raspuns.

Esteraaa
Începător
Eu am trimis felicitari imi apare ca s-au trimis cu succes dar nu am primit nimic nici un bonus . Care e problema ? Am reincarcat cu 6E si mi-au dat decat 6 GB ce trebuie sa fac pt a a avea mai multi GB ? HELLPPP !!!

Vio73
Campion certificat
Dacă nu îți apar nici azi, contactează un consultant Orange prin Chat Djingo și cere un ajutor!