anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Wi-fi tp-link

Isabela13
Începător

IMG_2537.jpeg

 !!!

A mers wi fi ul primele 5 zile, iar acum nu mai da niciun raspuns. Am incercat sa bag datele abonamentului in aplicatia orange dar la pasul final trebuie sa pun un cod pe care ei il trimit la un nr de telefon invalid. Numarul de telefon este pe actele de facturare si am incercat sa sun la el si nu exista acel numar. 

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember

Acela este un numar de telefon fix. Nu cred ca poti primi SMS pe el. Ai si un numar de mobil pe cont?

De asemenea nu mi-e foarte clara problema ta cu echipamentul. Poti sa dai ceva mai multe detalii?

Ce tip de servicii de internet folosesti? Fibra? Internet Fix 4G? Echipamentul este cel furnizat de Orange?

Intreb pentru ca, din cate stiu, Orange nu ofera echipamente de la Tp-Link. Dar se poate sa ma insel. Ideea e ca daca routerul nu e cel furnizat de Orange, sau s-au facut alte modificari...e posibil sa cauzeze probleme.

Eventual ne poti da si modelul echipamentului despre care vorbim?

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Daca nu este conectat in mod bridge si configurat corect, este posibil ca atunci cand ai conectat tp link la routerul orange sa se faca conflict intre ip-uri, intre numele de wifi daca sunt identice (redenumite), cablul de fibra rupt pe undeva, probleme pe infrastructura, etc.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Ai încercat să dai o resetare a routerului, din acea găurică situată prin spate, pe lângă butonul on/ off? Dacă nu, poți să o faci prin introducerea unei scobitori in acea găurică și o ții apăsată timp de vreo 5 secunde, până se sting majoritatea ledurilor. Apoi aștepți să repornească și vezi dacă este în regulă ( după câteva minute).

Pentru adăugare servicii fixe pe cont , o faci din "Setări cont"/ "Adaugă abonament TV sau Internet fix". Va fi necesar să introduci codul de abonat al abonamentului TV/internet fix.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Routerul ar trebui sa aibă o eticheta (alba sau gri-aluminiu) cu o adresa de genul 192.268....  și o parola. Numărul cu 0374... din contract este numărul de telefon prin care te conectezi la internet (presupun ca ai abonamentul Net 4G). Dacă reușești sa te loghezi în interfața routerului, ar trebui să ai acces la mesaje. 

DanielaH
Moderator

@Isabela13, s-a rezolvat situația?