anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Viteza mica internet prin wi fi

Cristina3068
Junior entuziast
Buna
Am un abonament orange home cu tv si internet de 1000Mbps. Desi platesc aceasta viteza wi fi nu prea functioneaza iar noi stam conectati pe date mobile. Prin wi fi este foarte mica viteza. Ce pot face? Multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Cristina3068
Junior entuziast

Multumesc! Am rezolvat cu setarile din router.

Am ales alt canal si am dezactivat economia de energie.

 

Vizualizare soluţie în postul original

33 Răspunsuri 33

mihai_13
Senior certificat
cu ce model de telefon faci testul ?

Cristina3068
Junior entuziast
Samsung S10+

mihai_13
Senior certificat
mersi,,, atunci chiar este o problema cu modemul sau Orange nu-ti livreaza viteza contractata - sa mai faci o proba cu un laptop prin wifi iar daca modemul are mufa pentru cablu internet sa faci o proba si direct prin cablu - daca rezultatele sunt la fel trebuie sa te adresezi Orange .

Cristina3068
Junior entuziast
Multumesc foarte mult!

Cristina3068
Junior entuziast
Din pacate am facut multe sesizari la orange dar nu a venit nimeni sa vada despre ce este vorba. O sa mai incerc

Vio73
Campion certificat
Nu cumva ai ruter din acela vechi, care nu suportă pe wifi viteze mai mari de 100 Mbps/ 100 Mbps, adică model HG8247H ? Citește pe aici : https://comunitate.orange.ro/questions/1993664-echipamente-folosite-serviciile-internet-fix-ftth-gpon Dacă ai din acela, poți spune că nu ești mulțumită de el și ceri să ți se schimbe cu modelul nou. Așa am avut și eu și acum este ok. Mai nou, au un echipament și mai performant, adică cel de aici: https://www.orange.ro/love/ De asemenea, există posibilitatea să nu ai fibră în zona ta și să ai rețea FTTB, care îți permite doar viteze de până la 90 Mbps. Detalii aici: https://www.orange.ro/help/prin-ce-tehnologie-furnizeaz-orange-romnia-internet-fix-7088 Sper ca aceste detalii să te ajute în clarificarea situației și, totodată, uită-te și ce scrie în contract! Succes!

FLo1
Campion certificat
@Cristina: Bun venit în Comunitate. Dacă abonamentul e de internet mobil (router cu 3G), atunci e o problemă fie de semnal (recepție), fie de router sau configurări aferente routerului. A funcționat întotdeauna la astfel de viteze sau e o problemă recentă? Revino și cu câteva detalii despre modemul folosit și locația unde îl folosești.

Cristina3068
Junior entuziast
Internetul este fix impreuna cu tv

Cristina3068
Junior entuziast
Acesta este routerul

Vio73
Campion certificat
Atunci ia legătura cu cei de la Serviciul clienți și cere-le ajutorul, pentru că ceva nu este în regulă! Acest model de ruter este ok!

Cristina3068
Junior entuziast
Pe el scrie EchoLife HG8247W5 Sa cer schimbarea lui? Cu ce model? Multumesc!

Cristina3068
Junior entuziast
Aceasta viteza o am de cand am instalat serviciile adica sfarsitul lunii august

mihai_13
Senior certificat
uite si aici .. poate te ajuta https://comunitate.orange.ro/questions/2008635-probleme-router-huawei-hg8247h-custodie

FLo1
Campion certificat
Routerul fiind pe fibră (nu mobil, cu SIM), singurele probleme (care nu sunt de semnal) pot să fie ori de la configurarea routerului, ori de la echipamentele oferite de Orange: routerul dat sau alte echipamente locale.