anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Servicii fixe indisponibile - Fibra optica rupta

miketgv
Junior

Buna ziua,

As vrea sa stiu daca a mai patit cineva chestia asta.

De 7 zile sunt fara servicii fixe disponibile pentru ca un cetatean binevoitor a tras de firele din cutia orange astfel rupand fibra optica ce ajungea si in apartamentul meu.

Am sunat la Orange de nenumarate ori... Acestia au trimis pana acum cred ca de 4 ori un tehnician care constata acelas lucru: ca fibra optica este rupta si trebuie sa trimita pe cineva sa o sudeze.

Dupa constatare sunt reprogramat cu acelas tehnician care a inceput sa anuleze programarile, deci sunt intr-o bucla fara sfarsit in care departamentul tehnic de la Orange nu trimite pe cine trebuie sa rezolve problema.

Ce este de facut in aceasta situatie? Cred ca singura optiune e sa reziliez contractul si sa merg la concurenta.....

Multumesc,

Mihai

19 Răspunsuri 19

Anonim
Neaplicabil

Am înțeles eu greșit.

Poate nu am scris eu bine, fibra nu a fost reparata niciodata de cand a fost rupta prima data

Anonim
Neaplicabil

Atunci faci sesizare scrisă și ei legătură și telefonic la 300 daca in 72 ore nu se rezolva poți face plângere la ANPC.

https://www.orange.ro/contact/ 

Dar le transmiți și lor acest lucru că vei sesiza anpc.

Rezilierea este ultima soluție zic eu.

Anonim
Neaplicabil

Ciudat este că reparația fibrei rupte este o reparație relativ simpla eu am rezolvat problema singur in cazul meu dar este nevoie de echipament (scule).

Eu nu am auzit până acum ca un tehnician sa vina și doar sa constate o problema de obicei o rezolva.

Poate este o problema mai complexă sau este vorba de echipament (indisponibil) nu știu ce să zic

Salut @Anonim, 

Poti recomanda ori sa sune la 300 ori sa scrie un mesaj din secțiunea contact. Făcând ambele lucruri nu faci altceva decât sa aglomerezi sistemul si astfel timpi de rezolvare se prelungesc. Se mai pot încurca operatori cand vad mai multe sesizări deschise pentru aceeași problema iar problema va fi si mai greu de rezolvat.

@miketgv situația se va rezolva dar trebuie sa ai răbdare, daca nu exista personal disponibil pentru ca este trimis in alta parte de catre superior nu prea ai ce face tu. Trimite-ne un mesaj din secțiunea Contact https://www.orange.ro/contact/, explica problema si așteaptă sa fie rezolvata, poți întreba si de ce s-au anulat programările de reparare. 
Pentru zilele cand nu ti-a funcționat internetul poți cere sa nu fi taxat la următoarea factura.

Anonim
Neaplicabil

Are problema nerezolvată de 7 zile de câtă răbdare e nevoie?

Am observat, probabil sunt alții de 1 luna, este frustrant, iar daca facem acțiuni care îngreunează rezolvarea atunci va dura si mai mult, nu doar pentru el cat si pentru alții. 

Anonim
Neaplicabil

Sunt surprins de ce aud.

Mă bucur că nu am serviciile fixe la Orange.

La Digi se rezolva problema in aceeas zi sau maxim in 24 ore.

Deși în contract scrie că trebuie să rezolve problema in 48-72 ore atât la Orange cât și la digi.

Confirm,

Am o cunostinta care are digi, i s-a rupt fibra de la zapada asta de acum si au rezolvat in aceeasi zi si sambata....

Rabdarea asta are si inpact asupra veniturilor mele, eu lucrez de acasa deci internetul e vital, acum folosesc telefonul mobil pentru a avea acces la internet, dar daca trebuie sa faci un share screen a plecat la plimbare conexiunea, sau daca primesti un apel telefonic...

@miketgv, te înțeleg perfect si eu lucrez de acasă si pentru mine ar fi neplăcut sa nu am internet. Pe viitor te poți interesa ce alte alternative ai ca sa eviți astfel de situații. Eu am găsit o soluție de back-up atunci cand am decis sa lucrez de acasă. Este important sa ne organizam singuri in altfel de situații care nu sunt zilnice si sa avem un plan de rezerva. 

DanielaH
Moderator

Salut, @miketgv! Bun venit în Comunitate!

Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Ne poți trimite codul de abonat prin mesaj privat și vom ruga și noi colegii să verifice statusul sesizării tale.

Anonim
Neaplicabil

Eu daca as fi primit sfaturile menționate m-as gândi serios la un alt furnizor.

Sa nu respecți termenele din contract arata cat de serios este un furnizor mai ales că este vorba despre o simpla ruptura de fibra.

Anonim
Neaplicabil

Exceptând orașele mari, cred că ar trebuii să fim înțelegători că în orașele mici este personal puțin și timpul nu este niciodată suficient pt. a mulțumi pe toată lumea. 😏