anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

nu am internet din cauza unui deranjament

ELENA091
Începător

Buna! De câteva zile nu am internet din cauza unui deranjament, probabil se va remedia.  Voiam sa știu de unde pot descarca un formular sa nu plătesc aceste 10 zile in care nu am beneficiat de Internet? Va mulțumesc! 

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai discutat cu ei, e cunoscută problema?

Ar trebui să le scrii din secțiunea contact sau la o adresă de email. Pentru Orange Romania poți să o faci la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea contact (Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

Iar pentru Orange Romania Communications, le scrii la adresa sesizari@orange.com sau din secțiunea Contact, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Sper să reușești!

Succes!

Din câte am înțeles problema este cumoscuta! Va mulțumesc mult! 

Cu mare plăcere!

Razvan
#StarMember

Salutare! Dacă ai depus sesizare de nefuncționare in momentul apariției problemei, în mod normal la urmatoarea factură, ți se va scădea perioada în care serviciile nu ți-au fost prestate. 

DanielaH
Moderator

Elena, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Ești client Orange sau Orange Romania Communications?