la 13-08-2024 10:16 AM
Buna ziua, de aproximativ 2 saptamani ma confrunt cu o problema legata de instalarea fibrei la adresa mea. Dupa ce am primit un apel cum ca as fi eligibil (am mai avut un abonament Orange, insa era infrastructura pe cupru si am renuntat la el, pentru ca era foarte mica viteza), am mers sa semnez contractul de fibra + TV.
Am avut doua tentative de instalare din partea tehnicienilor, insa au sesizat ca "este semnal, dar nu este in parametri", asa ca va trebui sa fiu reprogramat. In urma apelurilor mele la call center, astept sa mi se raspunda daca se poate sau nu instala fibra la adresa mea, in sectorul 1.
S-a mai confruntat cineva cu o problema similara?
la 13-08-2024 10:49 AM
Salutare!
Probabil că nu este semnal suficient sau ceva de genul. Sincer, e prima dată când aud de așa ceva!
la 13-08-2024 11:10 AM
Buna,
Din păcate doar un tehnician aflat la fata locului poate constata dacă ești eligibil pentru fibra.
Va trebui sa ii contactezi din nou și sa insiști să primești un răspuns.
la 19-08-2024 09:35 AM
@cristianradu, s-a rezolvat situația?
la 19-08-2024 09:37 AM
Nu, a fost a treia tentativa de instalare, am primit OK-ul ca s-ar fi rezolvat situatia si se poate instala, insa tehnicianul a constatat ca e aceeasi problema. Sunt singurul din bloc care vrea sa se conecteze.
Am renuntat la contract, am mers catre alt operator pentru ca nu mai pot astepta atat. Mi se pare neseriozitate absoluta sa fiu contactat ca fibra este disponibila la adresa mea si de fapt sa fie teapa.
la 19-08-2024 09:42 AM
Lipsa comunicării între diferitele departamente și oameni de pe teren se vede și impactează clienții.
Trebuie lucrat la acest capitol.
O zi frumoasa!☀️
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor