anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot contacta Serviciul Clienți Orange Romania Communications?

DanielaH
Moderator

Update 28.03.2022 - pentru serviciile preluate de Internet, TV și Telefonie Fixă

 

Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange Romania Communications poate fi contactat la:

  • 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications)
  • 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming)
  • 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă
  • 021 9890 - pentru informații despre oferte 

 

Deasemenea se poate folosi și formularul de contact de aici  sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania)

 

Aceste numere nu mai sunt de actualitate începând cu 28.03.2022:

  • 1930 - număr apelabil din România de pe fix și mobil din orice rețea
  • 0212255930 - număr cu tarif normal apelabil din orice rețea
  • 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă
28 Răspunsuri 28

Balaban_Aurica
Începător
Cum platesc factura, de la fostul telekom. In aplicatia my telekom nu mai am acces.

DanielaH
Moderator

Salut, Balaban Aurica!
Aplicația My Account Fix a devenit My Orange Fix.

Pentru actualizarea numelui aplicației nu este necesară reinstalarea aplicației, ci doar actualizarea ei.

La deschiderea My Orange Fix se va primi un mesaj cu un link către App Store/ Google Play.

Trebuie doar dat click pe butonul Update/ Actualizează.

Datele de logare, setările și serviciile disponibile rămân aceleași.

 

Aici aveți prezentate toate modalitățile de plată factură:

Jeny91
Începător
Buna ziua! Sunt un abonat telekom, telefon fix si ma chinui de ieri sa anunt un deranjament pentru acest post fix. Ma poate ajuta cineva? Intentia mea este sa vorbesc cu un operator caruia sa-i pot explica ce s-a intamplat. Nu toata lumea este pregatita in ziua de azi sa vorbeasca cu roboti

Buna ziua,

Ptr deranjamente nu reusesc sa intru in contact cu dvstra.Nu contact telefon(aveți dar nu funcționează din alta rețea și nici sesizare email)

Platesc abonamentul dar nu beneficiez de servicii.Sunteți îngrozitor de grei in ce privește sesizări, contact cu un operator.Telekomul își făcea treaba, voi NU.

Sunt dezamagit,ma voi muta la un alt operator.

NU va recomand, drept urmare am plecat și de pe partea telefonie😡

 

DanielaH
Moderator
@Jeny91, la 300 poți vorbi cu un operator. Deasemenea ai la dispoziție și cele două adrese de e-mail menționate în topic - infoclienti@orange.com și sesizari@orange.com.

Nu mai dați informații eronate. Sunteți groaznici.Eu am probleme de când ați preluat Telekomul, nu reusesc sa va contactez🥲

De acord cu ce ați spus . Eu sunt in aceeași situație . Nu pot contacta Orange in nici un fel

Sacha
Începător
Este foarte greu sa întru în legătură cu un operator pentru a ma ajuta sa remediez problema. Am plătit abonamentul tv și totuși nu am încă acces , după 5 zile. Este inadmisibil, serviciile Orange sunt de foarte proasta calitate. Ieri am fost sunata de un operator totuși care mi-a făcut legătură la departamentul comercial zicând ca ei ma vor asista, dar am stat 45 de minute în așteptare, după care mi-am pierdut răbdarea și am închis. E inadmisibil asa ceva!! Sunt foarte dezamăgită de Orange România!

Și eu sunt foarte dezamagit.

Cu ani in urma am utilizat serviciile de telefonie și dintr-o cauza ceva asemănătoare am hotărât sa plec la un alt operator.

SIGUR VOI PLECA ȘI DE LA SERVICIILE ORANGE TV.

Sunteti niște șarlatani 😡

Jamil83
Junior
Vizitați magazinele Orange Romania pentru mai multe informatii

sorsor
Începător
A devenit firma 4 in one,nu mai sti cu cine vorbesti sau unde esti transferat,dupa 7 zile fara servicii am cerut rezilierea contractului liber fara obligatii,au mai trecut cateva zile si nimeni nu ma contactat ! In 10 zile am consumat din viata mea,vreo 70 apeluri la tot felul de numere ptr ca nu mai este ca in trecut ,,un sigur numar de telefon,vreo 4-5 ore pe telefon asteptand ca prostul,bine mi s-a inchis de vreo 10 ori cand eram transferat si tot asa.. Ma intreb cate cereri de reziliere trebuie sa fac ca sa fiu bagat in seama ? Daca faceam o cerere de instalare in 2 ore erati la usa mea !

Recomand celei cu probleme sa se mute la un alt operator.

 

Xxx1
Începător

Santeti de toată groaza! După ce ați prust Telekom totul este greu accesibil la voi.

Locuiesc în străinătate și mi s.a oprit abonamentul tv înainte cu 10 zile de data scadenta!! Asta este furt!! Încerc sa plătesc online din cardul meu bancar și aplicația se blochează 2 zile cu mesajul plata în așteptare. Sun la nr vostru si nu exista opțiunea de introducere cod abonat. 

Ditamai firma de comunicații nu este în stare sa facă o aplicație care sa funcționeze, nici măcar sa rezolve problemele apărute din cauza voastră.  Exista mai multe tv online asa ca voi rezilia contractul și voi arunca la gunoi toate receiverele pt tv pe care , vezi doamne, mi le-ati închiriat. Rușine!!!

Si motivul pentru intreruperea serviciilor care este? Factura are pe spate niste conturi bancare. Nu inteleg de ce nu sunt folosite cand aplicatia nu functioneaza (si nu sunt singurii care au  sau au avut sincope).

La fel, nu inteleg un lucru: daca va considerati nedreptatiti, de ce nu apelati la ANPC? Daca Orange (sau orice furnizor) calca stramb, va plati. Dar daca clientul este de vina... acceptati facturile.