anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot contacta Serviciul Clienți Orange Romania Communications?

DanielaH
Moderator

Update 28.03.2022 - pentru serviciile preluate de Internet, TV și Telefonie Fixă

 

Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange Romania Communications poate fi contactat la:

  • 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications)
  • 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming)
  • 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă
  • 021 9890 - pentru informații despre oferte 

 

Deasemenea se pot folosi și adresele de e-mail:

  • infoclienti@orange.com
  • sesizari@orange.com

sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania)

Pentru mai multe detalii puteți accesa și pagina www.HelloFix.ro

 

Aceste numere nu mai sunt de actualitate începând cu 28.03.2022:

  • 1930 - număr apelabil din România de pe fix și mobil din orice rețea
  • 0212255930 - număr cu tarif normal apelabil din orice rețea
  • 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă
7 Răspunsuri 7

Balaban_Aurica
Începător
Cum platesc factura, de la fostul telekom. In aplicatia my telekom nu mai am acces.

DanielaH
Moderator

Salut, Balaban Aurica!
Aplicația My Account Fix a devenit My Orange Fix.

Pentru actualizarea numelui aplicației nu este necesară reinstalarea aplicației, ci doar actualizarea ei.

La deschiderea My Orange Fix se va primi un mesaj cu un link către App Store/ Google Play.

Trebuie doar dat click pe butonul Update/ Actualizează.

Datele de logare, setările și serviciile disponibile rămân aceleași.

 

Aici aveți prezentate toate modalitățile de plată factură:

Jeny91
Începător
Buna ziua! Sunt un abonat telekom, telefon fix si ma chinui de ieri sa anunt un deranjament pentru acest post fix. Ma poate ajuta cineva? Intentia mea este sa vorbesc cu un operator caruia sa-i pot explica ce s-a intamplat. Nu toata lumea este pregatita in ziua de azi sa vorbeasca cu roboti

DanielaH
Moderator
@Jeny91, la 300 poți vorbi cu un operator. Deasemenea ai la dispoziție și cele două adrese de e-mail menționate în topic - infoclienti@orange.com și sesizari@orange.com.

Sacha
Începător
Este foarte greu sa întru în legătură cu un operator pentru a ma ajuta sa remediez problema. Am plătit abonamentul tv și totuși nu am încă acces , după 5 zile. Este inadmisibil, serviciile Orange sunt de foarte proasta calitate. Ieri am fost sunata de un operator totuși care mi-a făcut legătură la departamentul comercial zicând ca ei ma vor asista, dar am stat 45 de minute în așteptare, după care mi-am pierdut răbdarea și am închis. E inadmisibil asa ceva!! Sunt foarte dezamăgită de Orange România!

Jamil83
Junior
Vizitați magazinele Orange Romania pentru mai multe informatii

sorsor
Începător
A devenit firma 4 in one,nu mai sti cu cine vorbesti sau unde esti transferat,dupa 7 zile fara servicii am cerut rezilierea contractului liber fara obligatii,au mai trecut cateva zile si nimeni nu ma contactat ! In 10 zile am consumat din viata mea,vreo 70 apeluri la tot felul de numere ptr ca nu mai este ca in trecut ,,un sigur numar de telefon,vreo 4-5 ore pe telefon asteptand ca prostul,bine mi s-a inchis de vreo 10 ori cand eram transferat si tot asa.. Ma intreb cate cereri de reziliere trebuie sa fac ca sa fiu bagat in seama ? Daca faceam o cerere de instalare in 2 ore erati la usa mea !