Sesizare - am solicitat suspendarea tuturor serviciilor orange
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-02-2023 08:42 AM - editat ultima oară la 13-02-2023 08:56 AM de DanielaH
Buna ziua
Am solicitat suspendarea tuturor serviciilor orange incepand cu 12.01.2023.Nu s-a intamplat acest lucru. Am solicitat refacerea facturii trimise in avans deoarece am fost preluat de alt furnizor. Nu am fost bagata in seama. Am observat in cont ca mi s-au suspendat serviciile (nu le mai foloseam de o jumatate de luna) dar culmea au emis o alta factura in avans. Ce se poate face inainte de a ma adresa protectiei consumatorului?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-02-2023 09:08 AM
Poti sa depui o reclamatie aici: www.orange.ro/contact
Poti vorbi cu un consultant pe Djingo, poate te va lamuri cu privire la noua factura emisa. De asemenea, poti incerca sa apelezi 0374300300.
Probabil ti s-a emis o noua factura deoarece erai in perioada contractuala a abonamentului Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-02-2023 09:28 AM
Culmea este ca perioada contractuala de 24 de luni a fost in 12 ianuarie,atunci cand am solicitat reziliearea contractului.Am depus reclamatie dar nu raspund scris,te contacteaza telefonic.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-02-2023 09:42 AM
Trebuie sa asteptati sa va contacteze. Puteti solicita informatii si pe Djingo, ii cereti "transfer consultant", asa e mai rapid, sau la 300, daca mai aveti numar Orange. Poate s-a facut o greseala, sau poate ati beneficiat de ceva reduceri care acum v-au fost facturate. Trebuie o analiza a contului dvs, iar noi in comunitate suntem marea majoritate clienti. Numai un consultant va poate ajuta.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-02-2023 11:42 AM
Niculina, daca a expirat prioada contractuala, poti renunta oricand la contract fara probleme. Cel mai bine ar fi daca ai putea merge direct la un Orange Shop sau la un sediu Orange Romania Comunications, daca esti client OROC (fost Telekom). Fata in fata nu se pot preface ca nu au primit cererea ta.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-02-2023 09:56 AM
@niculinaboronti, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-02-2023 02:35 PM
Nu s-a rezolvat nimic.Poate are cineva idee de ce din decembrie 2022 au scumpit tarifele cu 24,3%?
Nu au avut amabilitatea sa-mi raspunda.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-02-2023 02:43 PM
Fiecare serviciu s-a scumpit cu 1 euro și au anunțat în factura anterioară scumpirii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-02-2023 04:04 PM
Buna,
Nu te mai chinui sa vorbesti cu cineva de orange. Ei sunt instruiti.... stii tu cum. Plangere la ANPC si ANCOM !!! Vei fi contactata imediat de Orange. :))