Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-06-2020 01:43 PM
Daca am abonament Netflix si schimb modalitatea de plata cu plata pe factura Orange, datele de logare in Netflix raman cele vechi?
1 Soluţie acceptată‚
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-06-2020 11:13 AM
Gata am raspunsul clar trait de mine.
Contul de Netlix nu sufera nimic. Vei sta cel mult o zi fara Netflix. Asadar, dezactivezi contul Netflix (vei putea viziona pana la urmatoarea data de facturare vizibil in cont - la mine a fost 19), apoi in urmatoarea zi (azi de dimineata la mine) activezi plata pe factura orange din contul meu Orange. Contul nu a fost functional o noapte.
6 Răspunsuri 6
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-06-2020 02:28 PM
Salut!
Găsești în contul tău My Orange informații..
Am atașat poze..
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-06-2020 03:41 PM
Multumesc.
Nu este raspuns clar la intrebarea mea dar banuiesc ca nu trebuie sa ma loghez in Netflix cu userul si parola contului Orange.
Totusi am o alta intrebare: daca anulez abonamentul deja existent in ziua imediat urmatoare activez din contul Orange? ce se intampla cu abonamentul anulat, mai poate fi folosit pana il activez in My orange?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-06-2020 04:48 PM
Din ce vad in informatiile din cont, ultima poza atasata, scrie ca anulezi abonamentul si, dupa data de facturare Netflix, activezi plata din My Orange.. fiind un serviciu preplatit, tu vizionezi ce ai platit deja, deci vei avea serviciul pana la urmatoarea data de facturare Netflix..
In privinta user si parola, nu cele din My Orange.. Avand in vedere ca poti reactiva contul pe care il anulezi si ca, pentru plata prin Orange, te inregistrezi pe site-ul Orange, parerea mea e ca ar trebui sa mearga oricare varianta, adica si datele vechi si altele noi.. dar, n-am intampinat aceasta situatie..
Daca mai sunt persoane in comunitate care au facut aceasta schimbare, poate vei primi un raspuns mai clar..
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-06-2020 04:59 PM
Anulezi abonamentul din contul tău de netflix, aștepți sa expire abonamentul actual și apoi te loghezi în My Orange și îl activezi acolo, după care apare o pagina de redirecționare către contul actual de Netflix și dai confirmare. Pașii de mai sus, i-am urmat, când am trecut cu plata de la card la plata pe factură Orange.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-06-2020 11:13 AM
Gata am raspunsul clar trait de mine.
Contul de Netlix nu sufera nimic. Vei sta cel mult o zi fara Netflix. Asadar, dezactivezi contul Netflix (vei putea viziona pana la urmatoarea data de facturare vizibil in cont - la mine a fost 19), apoi in urmatoarea zi (azi de dimineata la mine) activezi plata pe factura orange din contul meu Orange. Contul nu a fost functional o noapte.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-06-2020 02:13 PM
@Yoha, mulțumim pentru postare!
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și celorlalți membri ai Comunității.