la 25-04-2024 07:47 PM - editat ultima oară la 26-04-2024 08:14 AM de DanielaH
ce trebuie sa fac?
la 25-04-2024 08:13 PM
Salut. Ai două alternative în acest caz: fie soliciți suma printr-un formular de rambursare / virare sold creditor într-un cont specificat sau pe alt număr de abonament, fie cel mai simplu, aștepți până luna viitoare și se va regla situația contului de la sine cu următoarea factură. Personal îți recomand să lași să treacă și luna viitoare va fi totul ok.
la 25-04-2024 08:13 PM
Salut. Ai două alternative în acest caz: fie soliciți suma printr-un formular de rambursare / virare sold creditor într-un cont specificat sau pe alt număr de abonament, fie cel mai simplu, aștepți până luna viitoare și se va regla situația contului de la sine cu următoarea factură. Personal îți recomand să lași să treacă și luna viitoare va fi totul ok.
la 26-04-2024 06:15 AM
Salutare!
Eu las in fiecare lună în plus la factură și îmi prinde bine, lucru pe care poți să-l faci și tu. Sigur, ai varianta să soliciți rambursarea în cont, prin intermediul unei cereri din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Problema este că durează ceva timp acest lucru și e destul de enervant.
Acum, fiecare alege ce crede de cuviință!
Mai ai aici un topic asemănător:
https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/plata-factura-de-doua-ori/m-p/102713
Baftă!
26-04-2024 08:13 AM - editat 26-04-2024 08:13 AM
Salut
Dupa cum ziceau si baietii mai sus, surplusul ramane pe cont.
Deci, fie il lasi acolo, si se retrage automat la urmatoarea factura, fie il ceri inapoi. Decizia iti apartine. Dar cu siguranta nu e motiv de ingrijorare. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor