anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata efectuata de doua ori la aceasi factura

Avram_Ioan
Începător

ce trebuie sa fac?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

Salut. Ai două alternative în acest caz: fie soliciți suma printr-un formular de rambursare / virare sold creditor într-un cont specificat sau pe alt număr de abonament, fie cel mai simplu, aștepți până luna viitoare și se va regla situația contului de la sine cu următoarea factură. Personal îți recomand să lași să treacă și luna viitoare va fi totul ok.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember

Salut. Ai două alternative în acest caz: fie soliciți suma printr-un formular de rambursare / virare sold creditor într-un cont specificat sau pe alt număr de abonament, fie cel mai simplu, aștepți până luna viitoare și se va regla situația contului de la sine cu următoarea factură. Personal îți recomand să lași să treacă și luna viitoare va fi totul ok.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Eu las in fiecare lună în plus la factură și îmi prinde bine, lucru pe care poți să-l faci și tu. Sigur, ai varianta să soliciți rambursarea în cont, prin intermediul unei cereri din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Problema este că durează ceva timp acest lucru și e destul de enervant.

Acum, fiecare alege ce crede de cuviință!

Mai ai aici un topic asemănător:

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/plata-factura-de-doua-ori/m-p/102713

Baftă! 

arsradu
#StarMember

Salut

Dupa cum ziceau si baietii mai sus, surplusul ramane pe cont.

Deci, fie il lasi acolo, si se retrage automat la urmatoarea factura, fie il ceri inapoi. Decizia iti apartine. Dar cu siguranta nu e motiv de ingrijorare. 🙂

Client Orange