anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plată rate in avans

Dinu_C
Junior

Am plătit in avans o sumă  și am sunat la serviciul clienți( 300) să-mi  fie considerată plata a 3 rate pentru un telefon. Când ar trebui să-mi apară modificarea în contul de client.  Plata a fost făcută în 02.02.2023, am sunat in aceeași zi, apoi în următoarea și din nou astăzi pe 06.02.2023. Fără rezultat. 

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember

Salut Dinu,

In mod normal, modificarile de genul asta se vad pe urmatoarea factura.

Client Orange

Mulțumesc! Asta știu.  Voiam să știu in cât timp ar trebuie ca orange să-mi facă  operațiunea in cont. După  5 zile  suma îmi apare în cont, în aplicația My orange, cu minus și nu a fost transferatala plata ratelor. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

În mod normal, nu știu dacă rezolvă cei de la Serviciul clienți treburi legate de rate în avans, ci doar în Shop. Poate fac de anul ăsta și așa ceva. Dacă este așa, ar trebui să se vadă în câteva zile, da.

Să ne ții la curent!

Baftă!

 

 

DanielaH
Moderator

@Dinu_C, s-a rezolvat situația cu ratele?

Bună dimineața! Nu  s-a rezolvat, ci am constatat cu stupoare ca acum mi-au apărut în aplicație o rată plătită parțial și 3 rate restante. Eu am emailuri cu confirmarea plăților făcute și mă gândesc serios dacă să  sesizez ANPC.Aveam dus și întors vreo 130 de km de mers la Orange shop, de asta am plătit online. Voiam să mă înscriu la precomanda unui telefon Samsung și de aceea am plătit  suma respectivă și am sunat la 300 să o transfere in contul delor 3 rate pe care le mai aveam de achitat.  Cred că au văzut că sunt interesat de acest lucru ( precomandă telefon) și de aceea tărăgăneaza și mi-au apărut în cont rate restante. 

Le-am trimis mesaj și pe messenger,  am sunat de 4 ori la serviciul clienți, e-mail văd că nu mai merge transmis că îți cere să selectezi categoria de probleme pe care o întâmpini și nu se poate face acest lucru.

 

DanielaH
Moderator

Dinu, îmi pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că situația ta este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

Mulțumesc! Am 22 de ani și  2 luni de abonat orange,  nu am avut niciodată întârzieri la plata facturii,  nicidecum plăți restante. Semnalul e prost că  locuiesc la țară și cea mai apropiată antenă e la aproape 5 km. Singurul lucru bun la orange  era cumpărarea telefonului în 24 rate. Sper că nu aceasta e cauza pentru care nu mi s-a rezolvat problema și  mi-au apărut probleme în cont, ca să  pierd înscrierea la precomandă telefon. Dar după  aceste zile mă pot aștepta la orice.