anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

In decembrie am platit 107,5 lei , iar ianuarie 2023 am plătit 239,5 lei

Sic1
Începător

Am încheiat un nou contract pe 9 noiembrie 2022.

In decembrie am platit 107,5 lei , iar ianuarie 2023 am plătit 239,5 lei . Ce se întâmplă? 

11 Răspunsuri 11

Miha_Z
#StarMember

Buna @Sic1, ar trebui în primul rând să verifici factura ca nu cumva sa fi făcut cost suplimentar. Dacă tot ai neclarități poți suna la relații cu clienții la 300 și să ceri informații suplimentare. Doar ei îți pot spune exact de unde provine diferența facturii din luna ianuarie.

delfinas
#StarMember

Sic, bun venit in Comunitate!!!

Noi suntem clienți Orange, ca  și tine, deci nu știm ce scrie in facturile tale. Compară cele două facturi și vezi care sunt diferențele, de ce a doua factură e așa de scumpă!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Verifică pe factură de unde ai costurile suplimentare! Mă gândesc să nu fi avut vreo reducere pe un an sau altă perioadă de timp și Netflix un an gratuit, după care să fi expirat gratuitatea să vină pe bani.

Descarci factura din My Orange și vezi acolo, la detalii factură.

Detalii despre factura detaliată ai aici:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-obtine-factura-detaliata-16308

Sper să reușești!

Baftă!

Vio. zice ca a incheiat contractul in noiembrie 2022, deci il are doar  de 2 luni...

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Să nu-i  fi greșit factura. Trebuie văzut ce scrie în contract.

Sa nu fi scris greșit anul... Poate e 2021, nu 2022, Doar inițiatorul ne poate lămuri, dar văd că nu mai da nici un semn...

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Se prea poate!

DanielaH
Moderator

@Sic1, s-a rezolvat/ clarificat situația cu factura?

Sic1
Începător

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri . Curând voi pleca la un magazin de specialitate sa rezolv problema. Mulțumesc pentru susținere!

 

Așteptăm rezolvarea cu interes, baftă!!!

Pololică
#StarMember

Și totuși, s-au verificat cele doua facturi cu contractul? De aici ar trebui început. Nu de alta, dar în magazin va verifica sistemul Orange cu factura, nu contractul cu factura.