anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Facturare

TV46930774
Începător

Bună ziua a-și dori sa știu cu este posibil ca abonamentul meu care este de 8.9 € care este în aplicația MY ORANGE Și eu sa fiu taxat  18.4 € lunar a-și dori sa știu cum este posibil asa ceva 

5 Răspunsuri 5

Razvan
#StarMember

Salut! Ai depus sesizare referitor la taxare dublă, pe mail la serviciul.clienti@orange.com sau din aplicație la secțiunea contact prin Djingo? 

Miha_Z
#StarMember

Buna. Uită-te pe factura ca nu cumva sa ai vreun cost suplimentar. Au mai fost cazuri în care clienții au reclamat abonarea la niste jocuri care generau costuri suplimentare. 

De asemenea, daca este prima luna de facturare e posibil să conțină și prorata și de aceea sa fie un cost mai mare și de luna viitoare sa intri in normal cu factura. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Trebuie să te uiți exact pe factură de unde provin acele costuri. Dacă ești în prima lună contractuală, se taxează o lună și ceva sau poate ai avut promoțional ceva care a expirat și acum este pe bani (de exemplu Netfix, care a fost gratuit 6 luni sau 1 an), etc.

Dacă ai avut ceva gratuit, le poți dezactiva, pentru a nu mai fi pe bani și a nu mai avea costuri suplimentare.

Poți să suni la Serviciul clienți sau poți să le dezactivezi din My Orange, dacă ai așa ceva activ.

Revino cu detalii pentru ajutor!

Succes!

 

arsradu
#StarMember

Vezi sa nu ai vreun abonament Netflix sau ceva, cu plata pe factura. Dupa cum au recomandat si colegii mai sus, verifica factura ca sa vezi ce anume a fost taxat si, mai ales, cat.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@TV46930774, ai verificat factura? S-a rezolvat/ clarificat situația? Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.