la 11-12-2024 10:52 AM - editat ultima oară la 11-12-2024 11:10 AM de DanielaH
Buna ziua, ma puteti ajuta putin, sunt cam nedumerita, voua vi s-a intamplat sa platiti factura din aplicatia my orange si sa nu "se plateasca de fapt " dar banii au fost luati din cont.
Dar in aplicatie spune ca nu s-a platit.
la 11-12-2024 11:15 AM
Salutare!
Niciodata (am platit ani de zile doar prin aplicatie)! Cand ai platit? Ai platit pentru factura ta sau pentru altcineva crezand ca pentru tine?
la 11-12-2024 11:22 AM
Personal nu am pățit așa ceva, plata sa a actualizat în my Orange în câteva minute.
Ai primit un mail de confirmare a platii?
Au mai fost unele discuții în comunitate
https://comunitate.orange.ro/t5/factura/am-pl%C4%83tit-factura-dar-apare-ca-neachitat
Daca plata nu se actualizează în contul my Orange ar trebui să contactezi serviciul clienți.
la 11-12-2024 02:42 PM
Salutare!
Am pățit să îmi apară cam la 24 de ore că a fost plătită. Este posibil să nu se fi actualizat . Depinde acum dacă ai primit email de confirmare a plății! Dacă nu ai primit, te sfătuiesc să-i contactezi și să verifici ce s-a întâmplat.
O poți face prin Chat Djingo sau din secțiunea Contact .
Baftă multă!
la 11-12-2024 05:35 PM
Buna @VeleaIC
Cand ai facut plata? De obicei dureaza foarte putin actualizarea platii in aplicatie.
Te asteptam sa ne spui cand ai facut plata, sau daca intre timp a fost actualizata.
Seara faina!🌙
11-12-2024 06:38 PM - editat 11-12-2024 06:38 PM
Sa îți spun sincer, mie mi s-a întâmplat să reincarc cu opțiune din My Orange, banii sa mi se ia, dar activarea opțiunii sa se facă după câteva ore, iar între timp eu sa figurez fara opțiune activa. Cam 4-5 ore am așteptat, timp in care am folosit WiFi... Îți sugerez să aștepți, mult de 24 de ore nu are cum sa ai timp de așteptare, mai ales daca banii sunt luați. Banii sunt blocați cel mai probabil, iar în termen (de obicei) de 48 de ore, comerciantul, adică Orange îi retrage. In cel mai nefericit caz asta se va întâmpla și in cazul tau, și atunci o sa figurezi și tu cu factura achitata.
la 13-12-2024 09:11 AM
@VeleaIC, ai mai verificat plata în aplicație? Este totul în regulă?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor