anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura platita, dar in aplicatie spune ca nu s-a platit

VeleaIC
Începător

Buna ziua, ma puteti ajuta putin, sunt cam nedumerita, voua vi s-a intamplat sa platiti factura din aplicatia my orange si sa nu "se plateasca de fapt " dar banii au fost luati din cont. 

Dar in aplicatie spune ca nu s-a platit. 

6 Răspunsuri 6

Pololică
#StarMember

Salutare!

Niciodata (am platit ani de zile doar prin aplicatie)! Cand ai platit? Ai platit pentru factura ta sau pentru altcineva crezand ca pentru tine?

MihaiC99
Explorator

Personal nu am pățit așa ceva, plata sa a actualizat în my Orange în câteva minute.

Ai primit un mail de confirmare a platii?

Au mai fost unele discuții în comunitate

https://comunitate.orange.ro/t5/factura/am-pl%C4%83tit-factura-dar-apare-ca-neachitat 

Daca plata nu se actualizează în contul my Orange ar trebui să contactezi serviciul clienți.

https://www.orange.ro/contact/ 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Am pățit să îmi apară cam la 24 de ore că a fost plătită. Este posibil să nu se fi actualizat . Depinde acum dacă ai primit email de confirmare a plății! Dacă nu ai primit, te sfătuiesc să-i contactezi și să verifici ce s-a întâmplat.

O poți face prin Chat Djingo  sau din secțiunea Contact .

Baftă multă!

Anca07
#StarMember

Buna @VeleaIC 

Cand ai facut plata? De obicei dureaza foarte putin actualizarea platii in aplicatie.

Te asteptam sa ne spui cand ai facut plata, sau daca intre timp a fost actualizata.

Seara faina!🌙

teacher_
#StarMember

Sa îți spun sincer, mie mi s-a întâmplat să reincarc cu opțiune din My Orange, banii sa mi se ia, dar activarea opțiunii sa se facă după câteva ore, iar între timp eu sa figurez fara opțiune activa. Cam 4-5 ore am așteptat, timp in care am folosit WiFi... Îți sugerez să aștepți, mult de 24 de ore nu are cum sa ai timp de așteptare, mai ales daca banii sunt luați. Banii sunt blocați cel mai probabil, iar în termen (de obicei) de 48 de ore, comerciantul, adică Orange îi retrage. In cel mai nefericit caz asta se va întâmpla și in cazul tau, și atunci o sa figurezi și tu cu factura achitata. 

DanielaH
Moderator

@VeleaIC, ai mai verificat plata în aplicație? Este totul în regulă?