anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura - este normal sa platesc mai mult?

GabriGab
Junior

Buna, este normal ca dupa ce am stabilit ca voi prelungi contractul cu cei de la orange si ca voi plati lunar o anumita suma, eu sa platesc de fapt mai mult ? Asa se practica sau?

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Nu ai un contract, ceva? Iar dacă ai făcut prelungirea online sau telefonic, poți denunța contractul dacă nu au trecut 14 zile de când ai primit oferta.

Am discutat telefonic iar pe mail mi au trimis contractul, nu scrie suma.. . Mentionez ca dupa ce am vazut ca nu scrie suma despre care s a vorbit telefonic am sunat la ei si mi au spus ca daca mi s a spus ca voi plati o suma, aia va fi.

Au trecut 14 zile de la incheierea contractului. M-au avertizat ca urmatoarea luna de facturare o sa fie o medie intre vechea factura si noua, motiv pt care nu voi plati cat am stabilit, dupa care lucrurile vor decurge cum am vorbit.

Problema e ca nu isi respecta oferta si nu mi se pare normal.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

În My Orange ce scrie? 

Cât ai de plată?

Exact cum am scris mai sus, o alta suma fata de cea stabilita.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Nu știu ce să zic, dar mai cunosc unele situații în care nu apar corect sumele, dar după prima lună, s-au reglat. Am pățit chiar eu așa ceva în trecut. În contract apăreau sumele fără reduceri și erau cam mari, dar ulterior au apărut și reducerile și a fost în regulă. Oricum, dacă au trecut zilele respective, nu prea mai ai ce să faci.

Altădată, te sfătuiesc să ceri să ți se trimită pe email, negru pe alb toate sumele care le ai de plată și să ai posibilitatea să dai ,, accept " sau ,,refuz".

Cunosc sentimentul de neîncredere și dezamăgire prin care am trecut și eu, dar sper să fie bine până la urmă.

Eventual, poți face și o sesizare scrisă din secțiunea Contact. Dacă ești client Orange Romania, o poți face de aici ( Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

 Iar dacă ești client Orange Romania Communications, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Sper să fie în regulă !

Salutare! 

Mai verifica o data contractul. Trebuie sa scrie (legal, au nevoie de justificarea sumei facturate). 

Totuși, ai cerut activarea noului abonament înainte de data emiterii facturii? S-ar putea ca de aici sa fie diferența (în special dacă noul abonament este mai mare). 

Poți sa pui factura (pozițiile facturate, cu acoperirea datelor personale)? Ar trebui sa fie cu minus (-) perioada din abonamentul vechi și cu plus noul abonament (pentru perioada suprapusă). 

Buna, am verificat ce mi au trimis pe mail dar din cate observ fiecare document pdf pe care incerc sa il deschid e protejat prin parola. Cand am citit datele contractului nu am avut problema asta. O sa caut si in pc cand ajung acasa, poate mi am salvat o copie din precautie si sper sa fi facut asta..

DanielaH
Moderator

@GabriGab, s-a clarificat situația cu factura/ contractul?

Buna, inca nu am rezolvat problema ca am întâmpinat niste probleme personale din cauza carora nu am reusit sa fiu activa in online si nici sa rezolv problemele de acasa cu cei de la orange. 

O sa incerc sa vad daca am salvat din precautie o copie a acordului de a prelungi contractul cu cei de la orange intrucat fiecare document de  pe mail pe care vreau sa il deschid e protejat prin parola. 

O sa revin cu un update daca reusesc sa gasesc ceva.

Oricum ar fi, este urat sa stabilesti ceva dupa care sa ai mare teapa. Nu este o suma imensa dar nu vreau sa dau mai mult decat am stabilit.