la 17-12-2019 11:21 PM
la 18-12-2019 01:39 PM
la 18-12-2019 03:41 PM
la 18-12-2019 03:49 PM
la 18-12-2019 10:08 PM
la 03-02-2020 11:03 PM
la 04-02-2020 07:06 AM
la 08-02-2020 04:53 PM
la 08-02-2020 05:34 PM
la 09-02-2020 08:17 AM
23-07-2023 01:14 PM - editat 23-07-2023 01:47 PM
Recent mi s-a propus prelungirea abonamentului de date. Ulterior am intrat in contul meu sa verific ce avantaje aveam prin oferta propusa, si m-am trezit cu niste optiuni Orange tarifate cu cate un euro, pe fiecare abonament in parte si care nu aveau nimic trecut la descriere. Intreb la serviciul clienti despre ce e vorba si mi s-a transmis ca pe factura electronica din noiembrie 2022 am fost anuntat de cresterea tarifara a abonamentelor. Cine drq citeste factura electronica? E normal ca din comoditate sa platesti din aplicatie, fara sa mai deschizi factura electronica, banuiesc ca pe asta mizeaza si ei cand fac informarile in acest mod. Normal mi s-ar parea ca pentru fiecare modificare contractuala, cum e in acest caz costul abonamentului, sa fiu anuntat printr-un mail de sine statator, nu in sectiunea de notite de subsol a unei facturi. Dar poate sunt doar eu. 🙂 P.S. modificarea costurilor abonamentelor prin adaugarea unor optiuni orange fara descriere si nu prin modificarea costului abonamentului afisat mi se pare o lipsa de transparenta crasa, dar pentru asta exista baietii de la anpc. PSS pentru mine factura clasica avea avantajele ei,
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor