anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Detalii convorbiri lipsa

Bună, pe 3 numere reușesc să vizualizez detalii convorbiri… pe al 4 lea număr administrat nicicum. De ce ? Menționez ca până acum , reușeam să văd asta. De 2 zile, deloc… 

multumesc 

11 Răspunsuri 11

MihaiC99
Explorator

Buna,

Problema apare atunci când accesați contul my Orange atât prin browser, cât și din aplicația my Orange.

Va apare o eroarea anume?

Puteți încerca din nou asocierea numărului cu contul my Orange.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă nu merge din aplicația de pe  telefon, încearcă și din versiunea desktop. 

În mod normal, de acolo ar trebui să funcționeze!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@-ioanamadalina- , s-a rezolvat situația cu detaliile de convorbiri?

Bună Daniela… nu. Din păcate nu. Problema persistă. Nu reușesc să le accesez în timp real precum reușesc la celelalte numere…

Au fost făcute modificări recent în contul My Orange la secțiunea de administrare numere? Verifică, te rog, dacă ai drept de admin în cont pentru toate numerele.

Absolut nicio modificare. Si da, am calitate de administrator pe nr in cauza despre care vorbesc

Să știți ca nici după atâtea zile, problema nu e remediată… 

Îmi pare rău 😞

Situația se manifestă și în aplicație și pe web? Ce eroare primești când vrei să accesezi detaliile de convorbiri? Poți atașa o captură de ecran?

Nu știu de ce nu mă lasă să atașez captură de ecran aici, însă eroarea este generală “nu sunt date disponibile”.

si pur și simplu nu afișează nimic, orice perioadă aș selecta, mesajul acela rămâne 

IMG_0399.jpeg

Aceasta este eroarea  

Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Trimite-ne numărul de telefon în mesaj privat.