la ‎03-03-2024 11:26 PM
la ‎03-03-2024 11:57 PM
Ai o opțiune activă.
la ‎04-03-2024 12:22 AM
Asta o poti vedea citind factura si comparand-o cu una mai veche.
Esti abonat la vreun serviciu de gen "ton in asteptare" sau ai iPhone?
la ‎04-03-2024 04:55 AM
Cu siguranță pentru că poți.
Mai multe detalii ar aduce răspunsuri mai punctuale.
la ‎04-03-2024 05:53 AM
Salutare!
Este posibil să fie cost suplimentar multimedia, mai exact tonuri de asteptare. Ai un topic asemănător aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/cost-suplimentar-pe-con%C8%9Binut-multimedia/m-p/142630
Dacă nu este, descarci factura detaliată și acolo poți vedea costul suplimentar și de unde provine.
Ai detalii despre cum s-o faci aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-obtine-factura-detaliata-16308
Oricum, te sfătuiesc prima dată să descarci factura detaliată și să vezi ce și cum.
Cum dezactivezi tonurile de așteptare?
Ai detalii aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-voce/cum-dezactivez-un-ton-de-a%C8%99teptare/m-p/49285
Baftă!
la ‎04-03-2024 06:38 AM
Salut @dumy_din. Acel cost se datorează activării opțiunii privind tonurile de apel. Ai un mesaj similar aici: https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/cost-suplimentar-pe-con%C8%9Binut-multimedia/m-p/142630
Se poate dezactiva contactând Serviciul Clienți printr-una din modalitățile de contact de aici.
la ‎05-03-2024 11:38 AM
@dumy_din, s-a rezolvat/ clarificat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Dacă da, te rugăm să-l marchezi ca soluție pe cel mai bun pentru a fi de ajutor și altor utilizatori. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor