anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

V-am facut reclamatie la Protectia Consumatorului !!!

Viorel85
Junior entuziast
Buna ziua!
Cred ca degeaba incerc sa scriu in paragrafe sa arate mai profi ca cei de la iT, parese ca au sarit peste cursul ala de formatare. In fine, alta e problema mea.
Sa va explic :
Pe data de 13 Iulie 2022, subsemnatul, am incercat sa efectuez o reincarcare din aplicatia MyOrange. Titularul contractului este mama mea si in aplicatie am asignat si nr meu de abonament Orange. Reincarea asta cu optiunea de 6euro, o efectuez lunar pt nr prepay al tatalui meu. Atatea luni si ani de cand o fac, fara nici-o eroare tehnica doar ca la data mentionata mai sus cand am incercat, mi-a dat ceva eroare in aplicatie, gen : `~~user_definded~~, nush cum si nu a mers.Am incercat din nou imediat avand-o pe mama la telefon pt ca la fiecare reincarcare, se trimite un cod de confirmare prin sms la titularul contractului. Ca masura de siguranta. Din a doua incercare, reincarcare reusita, dar, imediat dupa mama a fost sunata de cineva care cred ca era de la orange si i sa spus ca sau efectuat reincarcari pt acel nr, in valoare de peste 50 de euro. Mai exact, 9 reincarcari cu optiunea de 6e pt un singur numar prepay, INTR-UN INTERVAL DE VREO 10 SEC. Ceea ce tehnic, nu este posibil si nu ar avea logica sa fc aceeasi reincarcare de atatea ori pt UN singur nr prepay. Ce sens ar avea ?
Si de la data mentionata mai sus, si eu si mama am tot incercat sa sa ajungem sa vb efectiv cu o persoana. Cu mine, desii m-am prezentat fizic la orange shop in Arad si le-am explicat situatia si puteam s-o sun pe mama cu video, cei de la orange au tinut sus si tare ca trebuie sa fie de fata titularul contractului. Tin sa mentionez ca mama este la munca in Austria si vine peste 1 luna. Intr-un final am indrumat-o pe mama sa sa formeze cumva tastele de la serv 300 si a vb cu cineva de acolo, le-a explicat situatia si iau indrumuat sa ma sune pe mine, fiind cel care menajeaza contul online.
Am fost sunat, le-am explicat situatia si pana si ei de la serv clienti, au recunoscut ca este imposibil atatea reincarcari si n-ar avea sens sa fie facute pt acelasi nr prepay. M-au indrumat sa detaliez situatia la serviciul.clienti@orange.com.
Am facut aia, am asteptat cateva zile si azi o suna pe mama si ii spune ca nu se poate face nimic ca eu chiar am facut 9 reincarcari in cateva secunde si pt UN singur nr prepay. Atata a fost conversatia.
Mai oameni buni de la Orange, voi sunteti sanatosi la cap ?
V-am facut reclamatie azi la ANPC si daca nu se rezolva, apelez la un avocat. Raspunsul vostru este anticonsumator !
As ruga daca se poate ca postul meu sa fie elevat si sa ajunga la urechile cui trebuie.
Ce pot face, ce optiuni am ?
O seara buna!
4 Răspunsuri 4

Razvan
Campion certificat
Bun venit! Suma de 50 euro se regăsește in contul prepay, presupus a fi încărcat? Reclamatia ai făcut-o în numele tău sau al mamei?

Viorel85
Junior entuziast
Suma aia se regaseste pe factura deja emisa iar contul prepay sa creditat cu 1 singura reincarcare. Am detaliat ca aici situatia la ANPC atasand contractul mamei si factura cu suma celor 9 reincarcari si cu adresa mea de email care e la fel ca pe MyOrange.

mihai_13
Senior certificat
poti sa ne postezi (fara detalii nume etc) reclamatia la ANPC . merci.

Viorel85
Junior entuziast
Dupa ce am dat Send, mi sa dat doar un nr de inregistrare. In ce calitate imi pui intrebarea asta ? Cred ca mai degraba e pr ochii celor de la orange, continutul reclamatiei.