anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Se poate face o amanare a platii de factura daca am mai amanat o data?

georgesulcu
Începător
buna ! se poate face o amanare a platii de factura daca am mai amanat odata, avand in vedere situatia cu pandemia ?
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Poate fi extinsa amanarea initiala si setata alta noua, in functie de verificarile pe care colegii nostri de la Serviciul Clienti le fac. Astfel, te indrumam sa iei legatura cu unul dintre consultantii nostri, de luni pana vineri, intre orele 09:00-20:00, astfel incat solicitarea sa poata fi analizata in comun cu colegii din departamentul de Plati. Ulterior, vei primi un raspuns daca noua data pe care ai solicitat-o poate fi inregistrata in locul celei vechi.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Ascary
Campion certificat
Sunt mai multe topicuri deschise despre amanarea plății. Unul este aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2285981-amanarea-platii-facturii-ratelor-epidemiei-coronavirus

Miha_Z
Campion
Buna, cel mai indicat este sa suni la relatii cu clientii si sa le explici situatia prin care treci. In functie de istoricul tau de client si a altor criterii, operatorul iti va transmite perioada maxima de amanare a facturii.

Razvan
Campion certificat
Suna la 300, poate vei mai obține încă o nouă amânare.

Salut! Poate fi extinsa amanarea initiala si setata alta noua, in functie de verificarile pe care colegii nostri de la Serviciul Clienti le fac. Astfel, te indrumam sa iei legatura cu unul dintre consultantii nostri, de luni pana vineri, intre orele 09:00-20:00, astfel incat solicitarea sa poata fi analizata in comun cu colegii din departamentul de Plati. Ulterior, vei primi un raspuns daca noua data pe care ai solicitat-o poate fi inregistrata in locul celei vechi.