anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Amânare plata cu 30 zile de când factura a iesit din scadență

Mira_1
Junior
Mi-a iesit factura din scadență în data de 4 Aprilie si cei de la departamentul de plății nu vor sa mi faca amânarea pana in 4 mai exact cum am fost informată ulterior cum ca se poate prelungi amânarea cu 30 zile de când a iesit din scadență. Cum sa fac? Astăzi vor sa mi închidă abonamentul. Help!!!!
25 Răspunsuri 25

teacher_
Specialist certificat
Salut! Ai mai avut vreo amânare de la plata până acum?

Ascary
Campion certificat
Salut Mira si bine ai venit pe comunitate. Fa un efort si incearca sa-ti platesti factura. Asta este cea mai buna solutie.

Jay
Campion certificat
Cum adică în format ulterior?.. Ulterior înseamnă după..

Miha_Z
Campion
Incearca sa suni la Relatii cu clientii. Daca initial ti-au zis o alta data de scadenta, acum de ce s-au razgandit?

Mira_1
Junior
Am avut pt factura din februarie pe care am.platit o joi si am.cerut amânare pt factura din martie,am vb pe chat mi au zis ca 30 zile am.dreptul,am vorbit si cu cei de la serviciul clienti la fel mi au confirmat 30 de zile după ce iese din scadență,un băiat de la departamentul plății pe nume Valentin la fel mi a spus în martie numai ca acum se pare ca eu nu am.dreptul,o singura persoana mi a răspuns la departamentul de plății si se pare ca ea imi raspunde mereu si efectiv nu vrea sa ma ajute cu toate ca toti de la serviciul clienti imi spun ca numai de la acel departament ma pot ajuta si ca da informatia care o dețin cu cele.30 de zile este adevarat,scuze ca scriu asa dar nu mai pot de nervi

Ascary
Campion certificat
Miha,poate ca este un client rău platnic? Amanarea facturii nu trebuie sa devina un obicei.

Mira_1
Junior
Clar ca daca as fi avut bănuți as fi plătit fara discuții dar sunt un fara plata si in plus imi cer scuze ca am.scris "ulterior:sunt super nervoasă,am.vrut sa scriu inainte

Mira_1
Junior
Fără răutăți va rog mult

Ascary
Campion certificat
Calmeaza-te Mira. Singurii care te pot ajuta in aceasta situatie sunt cei de la departamentul plati. Aici doar vorbim discutii. Incearca sa mai iei legatura cu ei.

Miha_Z
Campion
Deci tu practic erai in urma cu 2 plati. Poate ca merge doar o amanare pe o perioada mai lunga de timp.

teacher_
Specialist certificat
Se poate doar o singura amânare, de aia am întrebat. Încearcă să plătești eșalonat, să vadă că ești de bună credință. Înțeleg că este perioada mai dificila, tocmai de aceea te sfătuiesc să încerci să îți plătești macar jumatate din factură...!

Ascary
Campion certificat
Tot amanand plata factura nu face altceva decat sa adune penalitati. Chiar daca se amana plata,acestea curg si cu cat este mai lung termenul cu atat penalitatile sunt mai mari.

Miha_Z
Campion
Incearca sa te linistesti @Mira_1. In situatia ta se afla multe persoane din cauza starii de urgenta. Au mai fost clienti care aveau aceeasi problema si li s-a recomandat sa ia legatura cu operatorii Orange si in functie de diverse criterii le va amana plata pe o anumita perioada de timp. Acum depinde si de istoricul tau de client si poate si de bunavointa operatorului. Sper sa se gaseasca o solutie buna si pentru tine.

Jay
Campion certificat
Nu cred ca tine de un angajat sa te refuze, pe el nu-l afectează, deci n-ar avea de ce sa nu te ajute dacă ar putea.. Pentru amânare plata trebuie sa îndeplinești niște condiții.. poate nu le îndeplinești pe toate.. de exemplu nu trebuie sa fie doua amânări active în acelasi timp.. Ti-a spus de ce nu se poate face amânarea?.. https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18