la 20-01-2023 02:00 PM - editat ultima oară la 20-01-2023 02:02 PM de GeorgianaD
Buna ziua,
contul meu a fost suspendat in urma unei neplăți. Am plătit dar nu știu cum sa reactivez contul. Ma puteți ajuta?
Va mulțumesc anticipat
20-01-2023 02:05 PM - editat 20-01-2023 02:08 PM
Salut,
Da, se poate trimite dovada platii. Fie direct din aplicatia My Orange (ai un buton dedicat pentru asta in sectiunea Factura), fie pe mail.
Ai aici metodele de contact in scris, atat pentru ORO cat si pentru OROC (forstul Telekom Fix). Alegi ceea ce se potriveste pentru nevoile tale.
la 20-01-2023 05:55 PM
Aurelia, bun venit in Comunitate!!!
Daca ai platit la un magazin Orange, nu trebuie sa mai trimiți dovada de plată, e deja în sistem.
Ai plătit și taxa de reconectare?
la 25-01-2023 11:00 AM
@Aureliad, a fost reactivat abonamentul? Este totul în regulă?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor