anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

nu se aloca banii din cont ratelor din cauza erorilor de sistem sau bataie de joc si popcorn

Cristina9
Explorator

Buna ziua!

Acum cateva luni am prelungit un abonament luand un telefon si in acelasi timp am mai facut un abonament tot pe numele meu cu tot cu telefon. Deci... in total 2 telefoane si 2 abonamente pe acelasi cont... eh si acum incepe distractia. 

Am pus o suma de bani sa inchid ratele la un tel. din 2 telefoane si mi le-a ametit incat nici eu numai stiu ce am achitat si ce nu. Mi sa deschis rata abonamentului din anul 2021. Nu avea nici o legatura una cu alta stiu. In plus suma de bani achitata in magazin nici la acest moment nu apare ca fiind achitata, eu apar cu restanta , iar raspunsul la apel 300 a fost urmatorul: se va rezolva nu stiu cand dar se va rezolva ca a fost o eroare de sistem. 

Bun... continuam. La acest moment trebuia sa raman cu o singura rata . Numai conteaza sa zicem. Acum pe 12 06. Am pus suma integrala de bani pentru ambele rate in cont si mi sa spus timp de 7 zile sa astept si se vor aloca acesti bani ratelor. Ei bine... este a 8a zi si banii sunt pe cont iar raspunsul este pe masura. IERI : << DOAMNA, DAR A TRECUT ZIUA?? ASTEPTATI>> eu , astept, am intrat in a 8a zi.... de asteptare. 

Ce este de facut??? Este cea mai mare greseala a mea crezand ca Orange-ul este serios. 

Voi a-ti mai trecut prin asta? Cum a-ti procedat? Numai stiu ce sa fac?! Cand vorbesc cu un reprezentant orange zici ca vorbesc cu un copil de 5 ani care nu stie nimic la propriu.

Va multumesc , astept parerile voastre si indrumarile daca e cazul 

1 Soluţie acceptată‚

Cristina9
Explorator

Amin!!!!! A ți reușit în sfârșit sa închideți ratele. Va mulțumesc,  a durat ceva și SPER ACUM SA NU LE MAI DEBLOCATI CA DATA TRECUTA.

ACUM....CU ADRESA CE FACEM??? CA NU LOCUIESC IN CER...ADRESA CAND O MODIFICATI? 

Vizualizare soluţie în postul original

51 Răspunsuri 51

Pff, nasoala situația. Doar ei pot rezolva situația asta când o sa se trezească și o sa știe ce au de făcut. Mai bine nu te complicai sa achiți ratele toate înainte...

Urat e cum au modificat valoarea în aplicație de la 182.17 lei la 124.94 și asta după postarea mea și tot da cu virgula...

Destul de nasol. Și e nasol ca ai dat de operatori incompetenți. Din păcate de aștia sunt la toate rețelele și găsești mai mulți incompetenți decât competenți... Ce demersuri ai făcut în continuare? 

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Cristina, incearca sa nu postezi si date personale, e mai sigur pt tine. In plus, daca e o continuare a unui topic, e bine sa postezi acolo, nu sa deschizi un altul.

Datele sunt cam greșite mai puțin numele meu și cod abonat restul e greșit și nu vor sa modifice. Cat despre topic , da. Asta era ideea . Pana acum mi-l puneau în continuare acum s a deschis altul

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

NU "s-a deschis altul", ci tu ai deschis alt topic.

Tu trebuie sa scrii noile detalii aici: https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/nu-se-aloca-banii-din-cont-ratelor-din-cauza-erorilor-d...

Cristina9
Explorator

Amin!!!!! A ți reușit în sfârșit sa închideți ratele. Va mulțumesc,  a durat ceva și SPER ACUM SA NU LE MAI DEBLOCATI CA DATA TRECUTA.

ACUM....CU ADRESA CE FACEM??? CA NU LOCUIESC IN CER...ADRESA CAND O MODIFICATI?