anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot să fac o amânare de platā

Alex_45
Junior
Salutări, tot încerc de ieri să-mi amân plata abonamentului,dau la 100# parcurg pașii și când dau la amânare plată îmi zice că nu se poate. Nici pe aplicația my orange nu îmi arată. Ce e de făcut în cazul ăsta? Mulțumesc
4 Răspunsuri 4

teacher_
Specialist certificat
Salut! Poţi să obţii o amânare de la plată a facturii tale prin una dintre următoarele modalităţi: fie din contul tău My Orange, secțiunea Sumar - Plătește factura, fie accesează *100#, ramura 1 - Cronos, factura şi plăți, subramura 6 - Amânare plată sau apelează gratuit Serviciul Clienți, la numărul 300, ramura 2 - Cronos, facturi, plați și reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 4 dacă dorești amânarea facturii curente. Daca nu merge, trimite un mail la serviciul.clienti@orange.ro, și explică situația.

DanielaH
Moderator
Salut, Alex, și bine ai venit în Comunitate! Ne oferi, te rog, mai multe detalii? Ce se întâmplă când apelezi la *100#? Primești vreun mesaj de eroare? Ce nu îți arată în My Orange? Găsești și aici mai multe informații https://comunitate.orange.ro/questions/1981421-conditiile-obtine-amanare-platii

Alex_45
Junior
Salut,Daniela. Când dau la *100# și urmez pașii primesc acest mesaj. Apelez și la 300 și la fel îmi spune. Iar în aplicația my orange, era la sumar o căsuță unde era și pt amânarea plății. Lucrul ce eu nu-l mai am. O să trimit și un email așa cum a spus teacher .

DanielaH
Moderator
@Alex, care mai este situația? Ai reușit să faci amânarea la plată? Ai mai avut erori în aplicații?