anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mi-a venit mesaj cu plata abonamentului

SabinaElena
Începător

as vrea să știu de ce nu am primit mesaj cu plata abonamentului! Mulțumesc 

8 Răspunsuri 8

Jay
Campion certificat

Salut!

Cand ai platit?

Prin ce modalitate ai platit?

Daca ai platit online, banii ti-au fost luati din cont?

 

FLo1
#StarMember

@SabinaElena: Bun venit în Comunitate.  Cel mai simplu pentru verificarea plății facturii o faci din contul tău MyOrange, secțiunea facturi. Mesaje de "înregistrare plată" nu se mai primesc de mult timp.

Jay
Campion certificat

Eu primesc si mail și sms.. Mail-ul vine imediat  sms-ul în ziua următoare.. dar, da, și pe mine tot informația din My Orange ma interesează în primul rand.. 

De cativa ani achit doar din contul My Orange si am observat ca in ~2 minute de la plata se actualizează si suma.. devenind "0"..

FLo1
#StarMember

Email din partea Orange nu a venit ever. SMS.... long time ago, pe când primeam și puncte TY. Doar cel de la romcard privind efectuarea plății, nu încasarea acesteia. Unii operatori / furnizori au și...și.

Vio73
#StarMember

Bună!

Cred că te referi la primirea link-ului cu factura prin SMS, nu? 

Dacă la asta te referi, poți suna la ei sau să le scrii pe Chat sau la adresa sesizari@orange.com ( dacă ești abonată OROC).

Oricum, toate facturile sunt în My Orange!

Baftă!

@Vio73: Notificarea de emitere factură este o problemă, iar notificarea cu mulțumirile de rigoare pentru plata efectuată și înștiințarea încasării plății efectuate.... e altceva. Eu înțeleg (inclusiv din titlul topicului) că interesează notificarea plății facturii de abonament, nicidecum notificarea emiterii facturii, care este altă poveste. 

Știu, de asta am spus, ,,cred că se referă", pentru că în ultima vreme se folosește la scară largă așa ceva, datorită faptului că facturile scrise costă 1 euro.

Notificare de mulțumire prin sms, eu primesc la vreo 2-3 zile de la efectuarea plății.

DanielaH
Moderator

@SabinaElena, ne ajuți, te rog, cu o clarifcare? Despre ce mesaj este vorba? Despre notificarea de emitere a facturii sau despre confirmarea plății facturii?