anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

mi s-a retras de pe cont de 6 ori suma facturii

oana19997
Junior
Incercam sa imi platesc factura de pe aplicatiq My Orange si am primit o eroare ca a aparut o eroare la plata, am mai incercat de 5 ori cu aceeasi eroare. Cand mi am verificat contul, suma mi a fost luata de 6 ori de pe card, iar facutura inca arata ca e neplatita. Ce pot face? Nu gasesc vreun numar pentru relatii clienti, doar la care raspund boti.
10 Răspunsuri 10

svetalex
Senior certificat
Salut! suma respectivă îți va rămâne pe cont pentru plățile următoare, dacă ești dispusă să aștepți. Soldul/informația legată de plata facturii se actualizează poate mai greu azu... dacă nu, insistă cu apel la 300 și urmează indicațiile robotului pentru a intra în legătură cu un operator, sau prin chat-ul Djingo. Știu că este destul de greu să intri în legătură cu un operator la Serviciul Clienți, pentru că am încercat să îi contactez și eu de dimineață, dar trebuie să ai răbdare. Am găsit o întrebare similară în comunitate: https://comunitate.orange.ro/questions/2902377-orange-retras-plata-facturii-plata-efectuata-cardul

oana19997
Junior
dar nici plata nu a mers, facutura nu e platita in momentul de fata

svetalex
Senior certificat
@oana19997 trimite un mesaj cu capturile de ecran pe care le-ai pus în comunitate, prin unul din canalele disponibile în secțiunea Contact: https://www.orange.ro/contact/ Noi nu te putem ajuta cu o verificare punctuală.

oana19997
Junior
le-am trimis dar scria ca poate dura pana la 10 zile

svetalex
Senior certificat
Se va rezolva până la urmă 🙂

FLo1
#StarMember
Că e azi sau poate cândva.... important e să poți aștepta miracolul. Oricum, e deja un obicei că banii se restituie în contul clientului nu pe card sau cont bancar.

Trixen
#StarMember
Problemele apar si la plata facturilor si la Yoxo. Cel putin unii dintre noi am deschis deja sesizare. Desi nu vad nimic oficial in spatiul public, cel mai probabil este un incident si se lucreaza deja la asta. Orange pierde bani, deci e in interesul lor sa faca tot ce pot in acest sens. Situatia ma afecteaza direct, dar degeaba fac plati si imi blochez banii. In acest moment, cred ca cel mai bun lucru pe care il putem face este sa asteptam.

Trixen
#StarMember
am reincercat dimineata si la mine s-a rezolvat problema, a mers totul rapid. Poti reincerca, sa vezi daca si la tine? Mai treubie sa primim si banii inapoi pentru tranzactiile neonorate, iar daca nu se intampla automat in 2-3 zile, voi face o solicitare in acest sens.

Anca07
#StarMember
Buna Oana, Cred ca aici avem o lectie importanta pentru toti. Daca primim o eroare la efectuarea unei plati, sa o sesizam, si sa nu mai incercam si a 2 a, si a 3 a oara:) sper ca s-a rezolvat intr-un final problema pentru ca am tot vazut topicuri deschise pe acest subiect, si undeva a fost o eroare de sistem. Zi frumoasa!

crinaiuliana23
Începător
Buna! Aceeași problema am intampinat-o si eu in legătura cu plata facturii. Încercând de 4 ori sa achit factura in aplicația Orange Money, aceasta figurând ca fiind neplătită de fiecare data, m-am trezit cu suma de 694.74 lei retrasa din cont, pe lângă suma care reprezenta factura. Am încercat sa iau legătura telefonul la serviciul clienți, însă fără succes, așa ca m-am prezentat la sediul Orange Shop pentru a le semnala cele întâmplate. Domnișoara de la Recepție a fost destul de reticenta in ceea ce privește returnarea sumei încasate necuvenit, însă am rugat-o sa înceteze sa ia legătura dansa cu serviciul clienți. Operatoarea a fost extrem de drăguța, mi a comunicat ca trebuie sa fac o cerere de rambursare a soldului care apare in aplicația Orange Money, mi-a trimis pe mail cererea respectiva și a comunicat ca in termen de maxim 10 zile lucrătoare, banii imi vor fi trimiși inapoi in cont.