anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lăcomie marca Orange.

TomCip
Junior

Abonamentul meu FUN12 pe o perioada contractuala de 2 ani - iunie 2022 - iunie2024 a fost majorat de doua ori pana acum.La câteva luni au mai adăugat un euro ,de la 11,99 la 12,99 iar din această luna(februarie)au mai adăugat un euro ,de la12,99 la 13,99euro.Nici măcar nu m-au informat ca urmează o majorare.Cum oare aş putea rămâne in această retea???

11 Răspunsuri 11

FLo1
#StarMember

Cu siguranță Orange nu a efectuat acele majorări fără să te anunțe în prealabil. Unde? R: pe factura anterioară intrării în vigoare a modificării. Când? R: Cu 30 de zile în avans, conform contract. Era ireparabil? R: Aveai 30 de zile la dispoziție, timp în care să denunți contractul, să alegi alt plan tarifar, să alegi prepay, să te portezi.. .etc. Alegând ”zero răspuns la acea informare” s-a considerat că noile condiții au fost acceptate implicit. 

 

@TomCip: Cum menționam, pe factura de dinaintea celei majorate (pag a doua) este menționată majorarea și ce opțiuni ai vis-a-vis de aceasta? Da sau nu? Ai întreprins vreo acțiune ceva în acest sens? Da sau nu? După 15-20 de luni.... este tardiv. Ca o clarificare: de ce nu ai făcut nici o sesizare în aceste 15-20 de luni de contract?  Păcat.

Anonim
Neaplicabil

Ar trebui să-l redenumească fun 14 încă o mărire și devine Smart plus 15.

O situație foarte tristă.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Știu că este tare neplăcut și nimănui nu-i place așa ceva, dar sunt lucruri care se întâmplă. Despre ultima majorare despre care spui, nu a auzit nimeni, deci ai grijă să nu fie vreun cost suplimentar legat de altceva. Urmărește cu atenție factura detaliată!

Oricum, din ceea ce știu, nu mai este voie să se facă majorări fără o informare temeinică și detaliată, despre care omul să aibă cunoștiintă. Deci stai liniștit în privința asta!

Baftă!

 

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Poți detalia ultima mărire (februarie) deoarece eu nu am primit o astfel de notificare și nici nu vad o mărire a prețului în factura.

Poate ai avut costuri suplimentare.

 

 

Anonim
Neaplicabil

Este cineva pe aici care spunea că doar la Vodafone se întâmplă asta 😂

Ce anume? Nu mai sunt abonat de un an si, aproape 5 ani cat am fost, nu am avut niciun fel de clauza prin care mi se poate mari abonamentul fara sa fiu anuntat. La Voda exista "clauza de inflatie" care nu ofera posibilitatea de reziliere in caz de marire (legat de respectivul articol).

Pololică
#StarMember

Salutare!

Te rugam verifica facturile imediat anterioare maririlor. Acolo ar trebui sa apara. Plus SMS prin care esti notificat ca factura mai contine si altceva.