anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Jocuri Orange - cum opresc costurile?

Alex24
Începător
Buna! De curand am primit un mesaj cum ca am platit 1euro pt jocuri orange.
Am verificat aplicatia orange games si nu mi apare niciun abonament pe care sa il dezactivez.
Cum as putea sa procedez in aceasta situatie pt a opri costurile generate de jocuri? Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@Alex24, bun venit în Comunitate! Avem aici un topic despre pașii care trebuie urmați pentru abonarea/ dezabonarea de la Orange Games https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez. Sper să-ți fie de ajutor. Să ne spui dacă ai reușit.

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

DanielaH
Moderator
@Alex24, bun venit în Comunitate! Avem aici un topic despre pașii care trebuie urmați pentru abonarea/ dezabonarea de la Orange Games https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez. Sper să-ți fie de ajutor. Să ne spui dacă ai reușit.

Salut! Aceeași problema am și eu. Luna trecuta am plătit 6€.iar luna asta 12€. Platesc fără sa știu ca sa activat serviciul asta.. Nu e corect sa plătesc fără sa fiu anunțat!!!! 

Nu știu sa îl dezactivez......

 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Link-ul de aici nu te ajuta cumva? Daca nu, iti recomand un apel la 300 sau 0374 300 300 (sau pe chat-ul Djingo), si cere sa iti dezactiveze serviciul de pe cont.

Client Orange

Ok. Mulțumesc!

Am sa sun azi. Dar pe factura detaliată îmi apare ca am trimis doua sms-uri la nr.1284 sa  activez 1284GAMES!!!.ceea ce eu nu am făcut!!!

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Daca nu mai are nimeni acces la telefonul tau, sau activat de pe alt telefon, folosind hotspot de la tine, nu stiu ce sa zic. S-au mai intamplat si chestii inexplicabile cu serviciul asta... Dar suna azi si ar trebui sa se rezolve fara probleme.

Client Orange

Nu am reusit

Oferă-ne, te rog, mai multe detalii. Care este situația ta? Ce/ cum ai încercat? Ce n-ai reușit?

Nu reușesc să mă scot din  jocul care mi-a apărut fără să mă abonez nu are rost să plătesc 1,118euro fără să fi activat jocul ce trebuie să fac 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Link-ul de aici nu te ajuta cumva? Daca nu, iti recomand un apel la 300 sau 0374 300 300 (sau pe chat-ul Djingo), si cere sa iti dezactiveze serviciul de pe cont.

Client Orange

delfinas
#StarMember
@Alex24, dar tii minte sa fi fost abonat vreodata la Orange Games?

Andy77
Junior entuziast
Și eu am primit în fiecare săptămână aceleași mesaje,că am de plata pt Jocuri pe mobil cate 1,18 euro.Problema este că nici măcar nu am instalată aplicația!!Chestia asta a inceput acum vreo lună.Acesta se numește furt pur și simplu.Ce pare aveți despre asta?Se pare că pt Orange devine o practică frecventa sa te încarce cu niste costuri pt care nici nu te-ai abonat.Trebuie făcut ceva neapărat.Eu am să mă duc într-un magazin da vb pt că mă deranjează fff mult treabă asta.Voi ce părere aveți?

DanielaH
Moderator
@Andy77, colegii mei au verificat situația ta și ți-am dat în mesaj privat toate detalii despre cum s-a făcut abonarea la Orange Games în cazul tău. Sper că te-a ajutat răspunsul și suntem aici dacă mai ai nevoie și de alte informații. Te mai așteptăm în Comunitate.

Daaani
Începător
Și mama mea a pățit-o cu Orange Games, fără ca aplicația să existe pe SmartPhone-ul ei. Este exclus ca ea să se fi abonat. Așa ceva pare să fie furt. O fi rămas Orange fără bani de benzină?

Nicoara2911
Începător
Buna, aceeasi problema si la mine, pe telefonul mamei mele. Din momentul in care am reinnoit contractul cu Orange, astfel incat sa acopere si abonamentul ei, a inceput subit sa primeasca mesaje de plata pt jocuri. Cele mai halucinante mi se par raspunsurile primite de la suport Orange, care insista de fiecare data ca utilizatorul s-a abonat si nu mai tine minte, in conditiile in care aplicatia cu pricina nu a fost instalata NICIODATA pe telefonul respectiv. A se vedea print screen-ul atasat. Draga Orange, e trist ca va subestimati inteligenta clientilor in halul asta. Va solicit de cateva saptamani sa anulati costul suplimentar “continut multimedia” de pe factura si va faceti ca ploua.