anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

In cat timp se reactiveaza serviciile?

Victorpirv
Junior

Buna, 

Desi am achitat factura, serviciile nu se reactiveaza, ramanand tot suspendate.

In cat timp se reactiveaza, plata fiind realizata prin aplicatia Orange?

Multumesc

7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember

@Victorpirv: Bun venit în Comunitate. Pentru confirmarea platii, daca esti client Orange Romania, trimite un email cu dovada platii la adresa: plati@orange.ro chiar dacă ar trebui să se vadă în sistem ca plătită (având în vedere că a fost efectuată prin MyOrange), însă nu este încasată încă. Poți încerca și una din modalitățile de contact anunțând plata și solicitând urgentarea reactivării serviciilor. Personal îți recomand Chatul Djingo

Te așteptăm pe acest topic cu actualizarea statusului sistuației sesizate, când ai noutăți în acest sens.

arsradu
#StarMember

Salut Victor,

Pe langa cele propuse de FLo mai sus, ai la dispozitie si contul tau My Orange.

Mai multe informatii referitoare la modalitatile de confirmare a platii, atat pentru clientii ORO cat si OROC aici.

Client Orange

delfinas
#StarMember

Cand ai facut plata?

Reconectarea nu se face chiar instantaneu, poate dura si 24 de ore, depinde cum si cand apare plata in sistem.

 Buna, si de ce orange sustine ca activare este imediat, in cazul achitarii prin aplicatia MyOrange?

Nu cumva contravine legii, prin reclama falsa?

Doar intreb asta

 

Screenshot_20230421-191659_Samsung Internet.jpg

Imediat dupa ce intra plata in sistem, intre banca si Orange existand un delay.

Altadata, ca sa eviti situatia asta, ar fi bine sa platesti la timp.

Ai fost reconectat?

Nu, nu am fost reconectat la 23 ore de la plata. 

Si, haideti sa lasam "sfaturile" si sa ne facem fiecare treaba, asa cum ar trebui...

Multumesc

Din păcate, a intervenit weekendul, când nu se operează sau se întârzie unele tranzacții.

Așa e, fiecare trebuie să-și facă treaba CÂND ar trebui, așa s-ar evita situații de genul ăsta. 😉