anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

In cat timp se procesează o plata cu cardul in aplicatie?

Andreea_21
Junior
In cat timp se procesează o plata cu cardul in vederea actualizării in aplicatie daca a fost sau nu platita?
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat
În aplicația My Orange, apare mai greu faptul că s-a făcut plata. In aplicatie, informația poate fi actualizată si dupa câteva zile.. dar, stai linistită daca ai primit mail/mesaj de confirmare.. Varianta direct în aplicație este luata cel mai repede in considerare de sistem..

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Miha_Z
Campion
Ar trebui in cateva ore. Dar avand in vedere situatia in care ne aflam e posibil sa se proceseze mai greu.

Ascary
Campion certificat
Depinde,uneori instant,alteori dupa ceva vreme. In Orange Money plata se afiseaza in una-doua secunde.

Jay
Campion certificat
În aplicația My Orange, apare mai greu faptul că s-a făcut plata. In aplicatie, informația poate fi actualizată si dupa câteva zile.. dar, stai linistită daca ai primit mail/mesaj de confirmare.. Varianta direct în aplicație este luata cel mai repede in considerare de sistem..

Ascary
Campion certificat
In aplicatie apare mai repede. Dar nu prea stiu despre ce vorbim. Plata cu cardul Orange Money sau plata cu cardul a unei facturi Orange? Ne lămurești Andreea te rog?

Jay
Campion certificat
Cred ca se refera la plata cu cardul a facturii direct din aplicația My Orange..

Ascary
Campion certificat
In acest caz se actualizeaza mai greu. Pe widgetul my orange poate dura si cateva zile. Daca plata este facuta prin Orange Money atunci acesta se actualizeaza instant aproape. Nu stiu de ce este aceasta diferenta. Probabil unde Orange Money este o entitate diferita si vrea ca serviciul sau sa fie actualizat instant. Oricum important este e-mailul de confirmare primit de la Orange. Sistemul actualizeaza automat plata chiar daca aplicatia nu o "vede" inca.

teacher_
Specialist certificat
Soției mele ii apare cam la 6 ore de la plata efectivă. Daca plătește seara, au fost cazuri când i-a apărut plata a doua zi. Daca depinzi de plata ca să nu îți fie suspendat abonamentul, stai liniștită, daca ai făcut plata, totul e ok.

DanielaH
Moderator
@Andreea, a apărut plata în aplicație?

Andreea_21
Junior
A aparut doar pe jumatate. Desi am achitat integral inca mai am o suma care nu s-a scazut

teacher_
Specialist certificat
Ai cumva rata la ceva produs?

Jay
Campion certificat
Probabil încă este în procesare.. Dacă ai achitat valoarea totală va aparea si in cont ca ai achitat integral..

Andreea_21
Junior
Da. Am rata

teacher_
Specialist certificat
Ok, și eu am rată, să știi că așa îmi apare și mie uneori. Se actualizează mai greu puțin, pentru că cred că ratele se gestionează in alta parte decât plățile de abonament. Stai liniștită, daca ai platit toată suma nu îți face griji. O să se actualizeze in 24 de ore totul.

Andreea_21
Junior
Ok. Multumesc mult!