anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura pentru servicii neprestate

Mihailov_RaduM
Începător

Buna ziua. Ma agresează aplicatia cu notificări de neplata a unui abonament la care postul telefonic e defect de peste 6 saptamani. Voi ati achita factura, sau nu? Eu unul, NU!

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Eu unul...DA, as achita factura. De ce? Pentru ca altfel risti sa-ti suspende serviciile (da, in cazul asta, nefunctionale oricum), si sa te trezesti ca te suna recuperatorii pentru bani. Nu cred ca e o placere.

Deci, da, eu unul as plati factura, si as cere reducere de pe factura urmatoare, tinand cont de nefunctionalitatea serviciilor. Taxarea nu se opreste odata cu nefunctionalitatea serviciilor. Ar fi bine daca ar fi asa, dar, din pacate, nu asa functioneaza lucrurile.

De mentionat ca, daca vrei sa se repare acea nefunctionalitate, trebuie sa faci o sesizare folosind unul dintre mijloacele de contact de aici.

Client Orange

Am sesizare, am avut si vizita la domiciliu, am avut si promisiuni de rezolvare si nu s-a intamplat nimic. “O sa” a fost raspunsul tehnicianului. Asa ca… 

Să ai numărul de înregistrare, poze și tot ce ține de dovezi, le trimiți la ei și ceri să te scadă la facturi. Sigur, tot după ce plătești. Dacă nu o fac, trebuie să vină cu un răspuns clar.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Și ai reclamat faptul că nu funcționează de acest timp printr-o sesizare scrisă? Te întreb pentru că altfel, este posibil să te dea la o firmă de recuperări. Eu aș achita factura urgent și aș face sesizare scrisă, direct din secțiunea Contact, adică:

- de aici, dacă ai servicii de la Orange Romania:

https://www.orange.ro/contact/

- sau de aici, dacă ai servicii de la Orange Romania Communications:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

 

Rezultatul sunt sigur că va fi tare neplăcut pentru tine, dacă mai stai!

Pololică
#StarMember

Salut!

Si eu as achita-o, dar, daca nu ai reclamat (cu numar de inregistrare) nu cred ca poti avea pretentia de reducere pentru perioada respectiva.

Gandeste-te ca pasii pe care ii va urma Orange sunt urmatorii (in cazul in care nu platesti si nu ti-au taiat deja serviciile):

  • suspendarea TUTUROR serviciilor (nu conteaza ca nu esti de acord cu 5 lei, de exemplu)
  • notificare privind rezilierea (de obicei te vor suna inainte sa te intrebe cand platesti)
  • trimiterea facturilor catre o firma de recuperare (si aici o sa sari in sus de fericire intrucat, pe langa factura si penalitati, vei avea de plata si serviciile lor si sa nu-ti fie mica mirarea daca executarea silita va incepe peste 2 ani intrucat se vor aduna penalitati pe care va trebui sa le platesti tu si nu te vei putea opune).

Incearca sa gandesti la rece si cu calm.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Da, era bine sa anunti atunci cand a inceput problema, nu dupa 6 saptamani. :)) Dar chiar si asa, daca se constata ca defectul a fost din cauza operatorului, banuiesc ca n-o sa refuze nimeni reducerea aplicata pe factura urmatoare. Dar in niciun caz o abordare de genul: "nu imi merg serviciile, nu am anuntat pe nimeni, dar nu am de gand sa platesc" nu mi se pare ok.

Adica....da, sa presupunem ca problema e de la operator, dar e si interestul tau sa anunti ca nu functioneaza. Nu astepti sa se emita facturile ca pe urma sa-ti amintesti ca de fapt serviciul e nefunctional de ceva vreme si nu vrei sa platesti factura. Adica...trebuie un pic de intelegere de ambele parti, zic eu. :))

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Așa cum spuneam și în alt topic, în contractul pe care l-ai semnat, Orange are toate drepturile iar tu ai doar obligația de a plati. Așa că trebuie să plătești ca să nu te trezești executat silit pentru o sumă mult mai mare. Că Orange furnizează sau nu serviciile la care s-au angajat prin contract, sunt sigur că se va găsi o armată de avocați care vor demonstra că nefurnizarea serviciilor este din vina ta.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Atunci da, cu siguranta poti sa ceri sa iti scada din factura.

Dar mi se pare ciudat ca nu au rezolvat nimic. Nu ti-au spus care e problema? Tine de ei sa se rezolve?

Client Orange