anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura abonament Fun7

Emilian3
Începător

Salut.am o întrebare.am activ abonamentul fun7 euro pe luna și factura îmi vine tot timpul între 54 și 61 de lei.locuiesc în Olanda și nu folosesc cartela de la abonamentul Orange pentru ca am stat mai mult de 3 luni în afara graniței României și asta ar însemna să plătesc extra.Faptul ca m-am uitat pe factura și nu am văzut de ce plătesc atât mă face să cred ca e o greșeală.a mai pățit careva ceva de genul?multumesc!

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Nu cumva s-a marit abonamentul? Asa a venit dintotdeuna sau doar de ceva vreme incoace? Pentru ca, daca e o chestie relativ recenta, posibil sa ti se fi marit abonamentul.

Poti verifica si in My Orange daca nu cumva ai niste “optiuni Orange” de 1 euro adaugate pe cont. Ai doar abonamentul de mobil sau si alte servicii? Pentru ca in cazul asta, se va adauga cate 1 euro la fiecare serviciu.

Cost suplimentar in cazul asta nu prea ai cum sa faci. Daca ai fi avut servicii in plus ar fi trebuit sa se vada pe factura. Deci tind sa cred ca s-a marit abonamentul. Poti verifica eventual facturile anterioare, si vezi daca nu cumva ai si o notificare undeva pe a doua pagina a facturii. 

Client Orange

Luci_TLM
Explorator

Ai putea cere detalii despre abonament

Poti lua legatura la Serviciul clienti:

https://www.orange.ro/contact/

Exista si varianta Chat Djingo:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

La nevoie, in roaming, Serviciul Clienti poate fi apelat exclusiv
la numarul +40374300300 - taxat ca apel international catre Romania.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cu siguranță e o majorare sau chiar două, care s-au realizat de-a lungul a unul sau doi ani. Notificările le ai pe undeva prin facturile anterioare majorării, pe prima pagină, dar dacă le-ai ignorat, de aceea s-a ajuns la acest preț.

Verifică și factură detaliată să nu ai și altceva ( ceva servicii sau altceva).

Baftă!

delfinas
#StarMember

Emilian, trebuie sa verifici factura, acolo ti se explica de unde provin costurile. Noi nu putem sti ce anume a cauzat cresterea pretului. De cand ai observat ca platesti mai mult?

DanielaH
Moderator

@Emilian3, ai verificat în My Orange? S-a rezolvat/ clarificat situația? Te așteptăm să revii cu detalii noi. Mulțumim.