anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

FACTURĂ MĂRITĂ

  1. De ce mi s-a mărit factura lunara cu peste doi euro, în condițiile în care la încheierea abonamentului mi s-a precizat în mod expres că aceasta nu îmi va crește, ca valoare exprimată în euro, mă refer??? 
  2. Și, doresc să fiu contactat pentru a mă porta într-o altă rețea! Vă mulțumesc!
47 Răspunsuri 47

NicolaElena
Junior

Nu are rost sa mai spun ca sunt de peste 20 minute in așteptare ca sa vorbesc cu ei .Îmi suna o muzica de mai am puțin si ma pun iar la somn și degeaba .Nu mi se pare normal sa pierzi o ora poate si mai mult din zi din viata sa poti sa vorbești cu ei.In cele mai multe cazuri nici nu mai vorbești pentru ca închizi nervos telefonul vociferand absolut degeaba  

Am pățit și eu la fel de multe ori și mai rău e că când se răsp la telefon mă luau pe sus cu ignoranță și vorbeau și urât la tel ăn loc să calmeze spiritele mai rău te enervau.

Se mai intampla... Am patit si eu, din pacate. Asta e o problema de training intern. Ideea e ca, la un moment dat, cand tot ce auzi in fiecare zi sunt clienti nemultumiti, si trebuie sa le repeti tuturor acelasi lucru, devine foarte obositor. Si la un moment dat nici tu ca om nu mai faci fata. Nu e un job pentru oricine. Cine rezista sa faca asta zi de zi ar trebui sa primeasca o medalie. Pentru ca nu e usor deloc. Da, asta e job-ul, si da, sunt platiti pentru asta. Dar impactul emotional si stresul prin care trec oamenii aia nu e de neglijat.

Tu vezi lucrurile din punctul tau de vedere, si e normal sa fie asa. Dar gandeste-te cam care ar fi starea ta psihica atunci cand, zi de zi, auzi numai oameni nemultumiti, numai oameni cu probleme, nu vine nimeni sa-ti multumeasca pentru o treaba buna (cu toate ca sunt si situatii care poate ar merita un "multumesc"). Cat timp crezi ca ai rezista sa fii calm, sa zambesti, sa intelegi si sa incerci sa ajuti? Iti spun eu, probabil ca nu suficient de mult.

E usor sa critici. E mai greu sa incerci sa te pui in pielea celuilalt si sa incerci sa intelegi. Necesita un efort suplimentar pe care nu multi sunt dispusi sa-l faca. 

Client Orange