anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare plata factura din aplicatie

Vally37
Începător

Ieri am încercat de 3 ori sa plătesc factura prin aplicatie ,introduc datele necesare dar pe aplicatie imi da eroare și totuși banii din cont mi-au fost retrași de 3 ori ,ce trebuie sa fac?programele tv sunt suspendate

3 Răspunsuri 3

FLo1
Campion certificat

@Vally37: Bun venit în Comunitate. Dacă suma de plată a fost retrasă de trei ori, atunci trimite un email la serviciul.clienti@orange.ro pentru reglementare/confirmare privind cele două plăți în plus (restituire în cont Orange sau cont bancar), respectiv un email cu extrasul respectiv și la adresa plati@orange.com pentru o urgentare a activării serviciilor suspendate.

Succes și te așteptăm cu noi informații despre statusul situației contului tău/serviciilor tale Orange. 

DanielaH
Moderator

@Vally37, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Da,am trimis email și aștept răspuns …