anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare plată factura din My Orange?

Razvan
Campion certificat
De câteva zile, doresc să plătesc factura Orange, însă îmi da eroare, atât din aplicația My Orange, cât și din varianta Desktop. Înainte de a apela la 300, vroiam să mai întreb dacă se mai confruntă careva cu această situație.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@Razvan, colegii noștri au verificat situația ta și, fiind vorba de o problema punctuală care a implicat analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator
@Razvan, nu avem semnalat niciun incident în acest sens. Folosești varianta logat sau aceasta https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/? Presupun că ai ultimul update disponibil al aplicatiei My Orange, așa e? 🙂

Razvan
Campion certificat
Varianta logat, My Orange este ultima varianta. O sa plătesc din OM.

Vio73
Campion certificat
Cred că e destul de ok și din OM, mai ales că primești și de acolo 20% în puncte, din valoarea facturii!

DanielaH
Moderator
@Razvan, colegii noștri au verificat situația ta și, fiind vorba de o problema punctuală care a implicat analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat.