anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dupa ce platesc factura apare instiintarea pe email ca s-a emis factura

omaravela
Începător
Cum e posibil dupa ce platesc factura serviciilor ORANGE si firma ma premiaza cu puncte sa apara la cateva zile instiintarea pe email ca s-a emis factura ORANGE?
E corect ASA CEVA?
5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Salut, omaravela. Se poate. 🙂 Depinde cand ai data de facturare, depinde ce factura ai achitat.... Si se poate sa fie si o intarziere a email-urilor. Nu e nemaiauzit, si...atata timp cat factura respectiva este achitata, nu e nici motiv de ingrijorare. 🙂
Client Orange

Jay
Campion certificat
Salut! Si eu am plătit factura pe 10 (emisa pe data de 7) și astăzi (14), am primit mail ca s-a emis factura.. probabil pentru ca în cont exista setarea sa vina notificare despre emiterea facturii pe e-mail și prin sms.. faptul ca eu am plătit deja nu anulează notificarea.. setarea notificărilor si-o face fiecare manual și tot asa se anulează, ele nu se anulează singure în urma platii facturii.. Știind ca am plătit-o deja am ignorat total mail-ul.. ceea ce ar trebui sa faci și tu.. În plus, prin acest e-mail primești și posibilitatea de a descarca factura.. nu toată lumea întra în cont sa facă plata și s-o descarce, mulți descarca factura din acel e-mail.. LE: Pe 8 am primit sms despre emiterea facturii, deci la o zi după emitere, iar pe 11 am primit tot sms cu punctele primite deci tot la o zi, după plata..

Viocat
Senior certificat
Si la mine a aparut emailul la 3 zile de la emiterea facturii. Plata acesteia s-a realizat chiar in ziua emiterii, iar anuntul platii facturii prin sms in ziua urmatoare platii. Eu verific situatia in aplicatia My Orange si daca totul este cum ar trebui sa fie, ignor sms si email

Vio73
#StarMember
Salutare! Mi s-a întâmplat de multe ore, dar nu numai la Orange, ci și la RDS. Da, există de multe ori o necorelare între plată și emailurile primite. Nu te panica din moment ce ai făcut plata! Baftă!

Anca07
#StarMember
Buna. Aceasta nesincronizare poate veni si din faptul ca mereu in aplicatie vor aparea sumele de plata pt o factura inca neemisa electronic sau pe hartie cu cel putin 24h inainte. Majoritatea companiilor au aceasta nesincronizare care nu cred ca afecteaza pe cineva atata timp cat noi vedem in cont suma de plata. La o companie ce ofera altfel de servicii, primesc suma de plata in aplicatie, si factura emisa pe hartie dupa aproximativ 2-3 saptamani, si nu e ceva ce ma deranjeaza neaparat:)