anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot scapa de facturarea de costuri suplimentare, gen servicii terti Apple MQFBZB5D50?

vebi20
Începător

Mentionez faptul ca incepand cu luna decembrie 2023, pana in aprilie 2024, factura mea orange, cuprinde asemenea costuri suplimentare de gen servicii terti Apple MQFBZB5D50, cate 10 costuri pe luna, de cate 24,99 euro, 4,99 euro, 49,99 euro, costul total suplimentar fiind in fiecare luna de 224,90 lei. Nu stiu ce reprezinta aceste costuri, cei de la magazinul Orange nu m-au lamurit, nu am activat pe telefon aplicatii de gen app store, magazin play, etc., comenzi online am dat doar de pe laptop. Va rog sa-mi spuneti cum pot scapa de facturarea acestor servicii pe care nu le-am solicitat si care sunt si ft scumpe??

 

7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember

Buna, Vebi!!!

Asta trebuie sa intrebi la Asistenta Apple, https://support.apple.com/ro-ro Probabil ca telefonul sau iPad-ul tau sa fie conectat la un server de-al lor sau esti abonat la ceva servicii Apple ori plati prin Apple Pay. DETALII: https://support.apple.com/ro-ro/HT204506

Preturile sunt in lei si sunt sume care se repeta si sunt la un minut diferenta. Gandeste-te ce ai facut in seara respectiva sau daca mai are careva acces la telefonul/iPadul tau.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, cred că nu ține de Orange și trebuie să te adresezi celor de la Apple, așa cum ți-a spus și delfinas!

Spor!

Alex_ORO
Angajat Orange

Pe telefon mergi  in setari -> numele tau sus de tot -> subscriptions (sau abonamente daca ai telefonul in lb. romana). De acolo dezactivezi abonamentele pe care, posibil sa le fi deschis din greseala, sau sa fi uitat de ele daca ai avut o perioada de X zile free trial.

 

Tot in meniul cu numele tau, apesi pe iCloud -> manage account storage, posibil sa ai si subscriptie iCloud. Am lasat 2 ss-uri ca si exemple cum am eu.

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

RafaHelper
#StarMember

Salut @vebi20

Este important sa știi ca find client Orange poți achiziționa produse, aplicații, servicii si abonamente Apple folosind numărul tau de telefon Orange ca metoda de plata. Mai multe detalii găsești aici: https://www.orange.ro/aplicatii/plata-aplicatii-app-store-direct-pe-factura-orange/
Daca vrei sa dezactivezi aceste servicii va trebui sa urmezi pașii de aici: https://support.apple.com/ro-ro/billing?cid=gn-ols-billing-collection-helpful_topics secțiunea Anularea abonamentului.

Tot din aceeași pagina, secțiunea Solicitarea unei rambursări, poți cere si o rambursare daca ai achiziționat din greșeală si nu ai folosit serviciile respective.

Poti urma sfaturile oferite de @Alex_ORO iar pentru ajutor din partea Apple vezi aici: https://getsupport.apple.com/?locale=ro_RO&webReturn=true&s=n

Sa ne spui daca ai reușit.

Trixen
#StarMember

Salutare,

Fix cum zicea si @Alex_ORO, costurile iti vin de la Apple direct.
Cel mai probabil, primesti putin mai apoi si factura pe mail, pe adresa asociata contului Apple. Acolo poti vedea detalii despre serviciul pentru care ai fost taxat. Mesajul are titlul "Your invoice from Apple", in el apare identificatorul de comanda (acel MQF... din titlu) si suma.

Sunt foarte multe aplicatii care au ecrane facute sa te pacaleasca sa te abonezi, desi nu asta vrei. Apoi multe dintre ele au o perioada de incercare de cateva zile, sa iti fie mai greu sa asociezi cu momentul in care ai facut plata.

Pentru a te dezabona de la toate astea, trebuie sa mergi in Settings -> tap pe numele tau in partea de sus a ecranului -> Subscriptions. Acolo iti apare lista de abonamente active.

Mai ai apoi abonamentul la iCloud, daca folosesti. Tot din Settings -> iCloud -> Manage Account Storage -> Change Storage Plan.

Nu in ultimul rand, daca folosesti Family Share, este posibil ca un alt membru al familiei sa fi cumparat ceva (voit sau accidental), iar costurile sa iti vina tie folosind metoda de plata implicita. In mailul cu factura apare si ID-ul Apple care a facut achizitia. Pasii pentru dezabonare sunt aceiasi, insa dezabonarea poate fi facuta doar din acel cont.

Mi-am format "prostul" obicei sa las review negativ atunci cand o aplicatie foloseste tactici inselatoare pentru a castiga abonati si, uneori, sa merg pe pagina din store a aplicatiei, sa dau scroll pana jos, apoi "Report a problem" (deschide Safari si te autentifica pe o pagina Apple) apoi sa aleg "Report a scam or fraud". Nu stiu daca ajuta sau nu, dar cu siguranta nu se va schimba nimic daca nu facem nimic.

DanielaH
Moderator

@vebi20, ai reușit să dezactivezi? Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să=l marchezi ca soluție pe cel mai bun. Te așteptăm să revii cu vești bune.

vebi20
Începător

Nu am putut rezolva problema decat prin renuntarea la contractul de internet, (facturarea de la Apple fiind cica pt un abonament de date mobile, nu stiu cum m-au agatat cu el), din magazinul Orange...., dar am platit pt asta 33 de euro....Bani dati degeaba si pt reziliere si pt Apple, cu inselatoriilde lor, M-am saturat, numai tepe in tara asta....