anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum as putea sa platesc din nou o factura?

mary_90
Junior

Hello. Aveti idee cum as putea sa platesc din nou o factura? Context: trebuia sa fie achitata de pe cardul firmei, si nu am facut asta, iar acum vreau sa o platesc din nou de pe cardul firmei

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember

Salut,

De ce nu platesti din My Orange (aplicatie sau pe web)? Cu orice card ai nevoie. :)) Nu e mai simplu asa? Sau nu ai numarul/serviciile adaugate pe cont? Chiar si asa, poti folosi functia Plateste Factura Unui Prieten. Si tot cu card platesti.

Deci, daca nu ai incercat deja, recomandarea mea ar fi sa incerci din My Orange. E cel mai la indemana, dupa parerea mea.

Client Orange

Din aplicatie am platit, dar trebuia sa o fac neaparat de pe cardul firmei, iar acum nu mai stiu cum as putea schimba 

Simplu. Stergi cardul, si faci plata (din aplicatie: Altele > Setari > Cardurile mele > Cardul tau > Sterge Card). Cand vei face plata, iti va cere noile date de card.

Client Orange

@mary_90: Bun venit în Comunitate. Înțeleg că factura este deja plătită? Dacă da.... atunci doar un decont intern. Pentru astfel de operațiuni, cel mai indicată este plata CASH la casieria unui magazin Orange: NICIODATĂ nu este greșită, iar chitanța este universal valabilă.

Ca idee, poți plăti ca avans (pentru următoarea factură) suma deja încasată, dar nu știu dacă te va ajuta. Revino cu detalii dacă sunt necesare completări. Numai bine. 

Multumesc, o sa sun la Orange sa vad daca pot rezolva. Oare ma puteti ajuta cu un nr de telefon? 

Ai in sectiunea de Contact din josul paginii toate metodele de contact disponibile. 🙂

Client Orange

Poți încerca cu apel la ”300” (0374 300 300), dar cum am menționat, cu factura deja achitată nu prea văd alternative pentru situația dorită exceptând cele expuse anterior. Numai bine.

Salutare!

Fa decont pe numele tau. E mai rapid si se rezolva mai repede in firma (ca timp, nu ca nu s-ar rezolva cu Orange, dar va fi mai de durata).