anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Crestere factura nejustificat

Alexl1
Junior

Salut ,ma confrunt cu o problema ,în momentul negocierii abonamentului mi s-a oferit un preț cu niște reduceri pe toată durata contractuala ,toată, eu fac lunar un cont suplimentar de 5 euro din reincarcare prepay,ca urmare eu plăteam cumulat o suma de 120 de lei lunar ca ulterior sa cresca la 140 iar acum sa ajungă chiar aproape de 200 fără vreun motiv ,m-am uitat la facturile anterioare și am ajuns la concluzia ca acele reduceri care se presupune ca trebuiau sa rămână pana la finalizarea contractului au dispărut.Nu mi se pare normal ca factura sa crească nejustificat și cum voi aveți dreptul sa încasați banii am și eu dreptul sa răspund creșterii voastre nejustificate .Nu ma privesc creșterile de pe piața sau sărbătorile atâta timp cât am negociat un preț și refuz sa plătesc valoarea suplimentara.

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Alex,

Bine ai venit in Comunitate!

Pentru rezolvarea problemei, iti recomand sa iei legatura cu un consultant prin mijloacele de contact de aici.

Din pacate cei de aici din Comunitate suntem in mare parte clienti ca si tine. Ca urmare, nu putem opera niciun fel de modificari pe cont.

Client Orange

delfinas
#StarMember

Alex, bun venit in Comunitate!!!

Ești sigur că au avut acele reduceri pe toată perioada contractuală sau doar pe un an? Cate servicii ai de la Orange?

Am 7 luni de contract oricum ar fi e nejustificat ,asta e a 8.a luna 

Am negociat niște preturi ,acele preturi aproape s.au dublat 

Pololică
#StarMember

Salutare!

In primul rand vezi din ce se compune acel cost suplimentar. Orice serviciu sau cost suplimentar tarifat trebuie sa se regasesasca in factura (pe care sper ca te uiti, in special la desfasurator).

Daca tu nu te uiti sa vezi de unde provine acel cost suplimentar, nimeni din comunitate (in care, in cea mai mare parte, sunt doar clienti Orange) nu te poate ajuta sau sa-ti indice pasii necesari pentru rezolvare.

Radu ti-a recomandat sa iei legatura cu un consultant, dar pana la consultant iti recomand sa te uiti in factura si sa vezi de unde provine problema. Asa poti pune degetul pe ce te deranjeaza si sa vorbesti cu subiect si predicat (ceea ce va rezolva o parte din timpul pierdut la telefon).

Vio73
#StarMember

Salutare!

Te poți uita și pe factură, la detalii, ca să afli de unde provin acele costuri suplimentare.

Apoi, îi poți contacta prin apel la 300, apoi 1-1-1-0, chiar dacă la ultimul pas te va identifica Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP.

De asemenea,îi poți contacta prin Chat Djingo sau din secțiunea Contact!

Baftă multă și sper să rezolvi cât mai repede!

Alexl1
Junior

Va mulțumesc pentru ajutor ,am luat legătura și telefonic și pe chat și mi s-a spus ca după o perioada mi s-au scos reducerile ,pe varianta mea de contract se specifica ca preturile vor rămâne aceleași pe toată perioada contractuala ,am trimis acea varianta pe care o am și fizic și pe mail în conversația de pe chat cu operatorul care mi-a confirmat ca în varianta mea nu se specifica o perioada a reducerilor motiv pentru care situația mea a fost trimisa mai departe urmând sa fiu contactat în maxim 3 zile lucrătoare.Am întrebat și de varianta pe care o au ei și am și cerut-o și nu au dorit sa mi-o trimită deși am solicitat-o de mai multe ori .Va țin la curent dacă aflu noutăți...